پنچر شدن چرخ ماشین اعتبار در جاده‌های روستایی

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: اعتبارات محدود استانی، مانعی بر سر راه بهبود وضعیت راه‌های روستایی استان شده است.

سهرابی معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی در استان وجود دارد و از این مقدار ۵ هزار و ۹۰۰ کیلومتر آسفالت شده است که بر اساس شاخص برخورداری، این میزان ۵۳ درصد میانگین کشوری است.

او افزود: مدتی طولانی از آسفالت و احداث راه‌های روستایی گذشته است که همین عامل باعث شده سطح سرویس دهی راه‌ها کاهش پیدا کند.

سهرابی اظهار کرد: ردیف اعتبارات ملی برای راه‌های روستایی حذف شده و همچنین اعتبارات استانی هم برای رفع این مشکلات محدود است.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده در تلاش هستیم تا با حداقل اعتبارات درصد بالایی از راه‌ها پوشش داده شود و جاده برای عبور و مرور هموار‌تر شود، اما منابع محدود اجازه این که تمام راه‌ها پوشش داده شود را به ما نمی دهد.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.