ازدواج مرد پاکستانی با یک بز!

پلیس پاکستان عوامل برپایی یک مراسم ازدواج عجیب را که در آن یک مرد محلی با یک بز ازدواج کرده بود دستگیر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ازدواج یک مرد هندو با بز در یکی از مناطق پاکستان به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. در این اتفاق عجیب یک جوان اهل روستای ماندرانوالا واقع در اطراف شهر میرپور خاص در ایالت سند پاکستان با یک بز ازدواج کرد. ویدئویی که صحنه‌هایی از این مراسم ازدواج عجیب را به تصویر می‌کشد تبدیل به ویدئویی داغ در فضای مجازی شده است. بنا به گزارش رسانه‌های محلی این ازدواج طبق آیین‌های مذهبی هندو و در هفت نوبت انجام شد.

بنا به گزارش پلیس محلی پاکستان در این مراسم عروسی بستگان این جوان نیز حضور داشتند. در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود که این مراسم ازدواج طبق آیین‌ها و تشریفات مخصوص آیین هندو انجام می‌شود. در ویدئوی منتشر شده تعدادی نیز در اطراف داماد جوان حضور دارند.


بیشتر بخوانید


بنا به اعلام پلیس پاکستان، عوامل برپایی این جشن عروسی عجیب دستگیر شده اند. پلیس در حال تحقیقات و جستجو برای دستگیری سایر افراد مرتبط با برپایی این مراسم است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۳:۲۷ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
عروس چقدر قشنگه ایشالا مبارکش باد ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
به مسخره بیشتر شبیه هست تا واقعی.وقتی بچه ها دارن هرهر و کرکر میخندن معلومه دارن مسخره بازی درمیارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
مبارک باشه. چقدرم عروس خوشگل شده بود :-)
Iran (Islamic Republic of)
پری
۲۳:۳۹ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
من که باورم نمیشه مگه داریم مگه میشه
البته بگم پاکستانی ها همین تورن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
ای خدااااااااااا!!!!
Iran (Islamic Republic of)
کمک کننده ناشناش (اپل دان سابق)
۱۸:۵۴ ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
بدون شرح!
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۶:۴۷ ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
باید گردن جفتشون توسط شمشیر عدالت گستر اسلام ناب محمدی ص زده شود و قطع گردد تا جلوی این ملعونین کافر هندو های شیطان صفت که دارند فرهنگ کافرانشون رو نشر می دهند در جوامع بشری اسلامی گرفته شود . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
جناب داعشی،گردن بز را به چه گناهی قطع می کنی؟
تو بز را محکوم می کنی به کفر؟تو بز را تکفیر می کنی؟کشتن انسان غیر مسلمان بعلت کاری که طبق رسوم و دین و عقایدشان انجام داده،کجای فقه اسلامی آمده؟
خبری منتشر شده،تو هم بخون و ردشو.لازم نیست حکم صادر کنی.این فرد چون در یک کشور تحت حاکمیت قوانین اسلامی عملی هر چند غیر واقعی اما خلاف عرف انجام داده،جریمه و تعذیر خواهد شد.
حتما به بزش خیلی علاقه دارد.اما در دنیای واقعی که با بز ازدواج نمی کند.دختران هندو هستند سر تر از بز،
این یک پیوند نمادین مهر و علاقه است..وگر نه بز که راضی به ازدواج با مرد نیست.بز دلش با دبره.بعله هم نگفته.بع بع کرده.تو خون کثیف خودت رو نجس نکن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۲ ۱۴ مرداد ۱۴۰۰
هندو ها واقعا حال بهم زن ترین ادمان. ولی اقایی که این پیامو فرستادی مطمئنم کوچکترین اعتقادی و شناختی از اسلام نداری اتفاقا امثال شما با فرستادن این پیاما میخواین چهره زشتی از اسلام نشون بدین. هیچ مومن مذهبی نمیگه والسلام و صلوات و التماس دعا ....
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۳۴ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
کاربر ناشناس اولا داعشی خودت هستی تهمت ناروا نزن ثانیا تو خون کثیفت با نوشتن این چرتو پرتها نجس هست در ضمن مومنان ابرار خردمندان عادلین عاقلان دانند که تو چه ملعونی هستی و ای کاربی که با والسلام و صلوات و التماس دعای بنده حقیر مشکل داری و خودت هم گفته ایی بخاطر همین جمله همیشه منفی می دهی برو خودتی و خوداوند جل جلاله جفتتون رو شفای عاجل ذهنی عطا کند. افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار