افتتاح حدود ۵۰ پروژه عمرانی در دوره پنجم شورای شهر بیرجند

رئیس شورای شهر بیرجند گفت: از سال ۹۶ تاکنون حدود ۵۰ پروژه عمرانی در بیرجند به بهره برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، تقی زاده رئیس شورای شهر بیرجند در مراسم دیدار اعضای شورای اسلامی دوره‌های پنجم و ششم با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در دوره پنجم شورای اسلامی برنامه‌ها و پیشنهادات مردم به کمیسون‌های مربوطه مانند بودجه، امور مالی و حقوقی، نظارت عمران و شهرسازی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، خدمات و بهداشت شهری ارجاع داده می‌شد.

او با اشاره به این که بودجه شهرداری در سال ۹۶، ۶۰ میلیارد تومان بوده است افزود: در دوره ششم بودجه حدود ۳۰۰ میلیارد تومان است.

تقی زاده با اشاره به این که حدود ۵۰ پروژه عمرانی در دوره پنجم شورای شهر افتتاح شده و یا در شرف بهره برداری است اظهار کرد: در مجموع در این مدت ۷۸۰ مصوبه تأیید و ۲۴۶ جلسه رسمی برگزار شده است.

رئیس شورای شهر بیرجند با اشاره به این که رویکرد شورا در دوره پنجم ایجاد توازن و عدالت در سطح استان بوده است تصریح کرد: در ۴ سال گذشته ۹۱۸ هزار متر مربع آسفالت معابر انجام شده که ۱۰۰ هزار متر آن به معابر خاکی مهر شهر اختصاص یافته است.

او ادامه داد: در این مدت تمام کوچه ها‌ی مهرشهر به استثنای کوچه‌هایی که هنوز شبکه ها‌ی آب و فاضلاب در آن ها اجرایی نشده، آسفالت شده است.

تقی زاده بیان کرد: در این مدت برای رفع مشکل آبیاری فضای سبز مناطق شمال شهر با احداث مخزن از خیابان پاسداران به مناطق مورد نظر آبرسانی انجام شده است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار