نیروهای عراقی ۳ حمله تروریستی به فرودگاه بغداد را دفع کردند

فرماندهی عملیات بغداد از دفع چندین حمله علیه فرودگاه بین‌المللی پایتخت عراق پرده برداشت.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه الفرات، فرمانده عملیات بغداد می‌گوید این فرماندهی ۳ تلاش برای حمله به فرودگاه بین‌المللی بغداد، پایتخت عراق را ناکام گذاشته است.

سرلشکر سلیم اعلام کرد: فرماندهی عملیات بغداد برای جلوگیری از حمله به منطقه الخضراء، هیأت‌های دیپلماتیک و فرودگاه بین‌المللی بغداد، اقدامات متعددی را اتخاذ کرده است.

فرمانده عملیات بغداد ادامه داد: این اقدامات ثمربخش بوده و بیش از دو هفته پیش منجر به ناکام ماندن ۳ تلاش برای حمله به فرودگاه بین‌المللی بغداد از مناطق نزدیک شد و ۱۰ موشک از نوع گراد کشف و ضبط شد. همچنین ۸ راکت آماده شلیک نیز طی عملیات فرماندهی بغداد کشف شده بود.

سرلشکر سلیم افزود: نیرو‌های امنیتی اکنون در مرحله آمادگی برای اجرای طرح ویژه ماه محرم هستند تا مراسم این ماه بدون بروز هیچ گونه مشکل و یا بستن راه‌ها برگزار شود.

دستگاه اطلاعاتی عراق نیز روز شنبه از بازداشت هفت عنصر تروریستی مسئول پشتیبانی لجستیک از داعش در استان کرکوک خبر داد. رسانه امنیتی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که دستگاه اطلاعات و تحقیقات فدرال به تلاش‌های میدانی از طریق جمع آوری اطلاعات از هسته‌های خاموش از طریق عملیات پیشگیرانه ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار