معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ:

تردد بدون مجوز موتورسیکلت‌‌های سنگین در معابر تهران ممنوع است

سرهنگ رازقی گفت: ورود، حرکت و تردد موتورسیکلت‌های بالای ۲۵۰ سی سی در معابر شهر تهران ممنوع است و مالکان باید مجور بگیرند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد رازقی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ورود، حرکت و تردد موتورسیکلت‌های سنگین بدون مجوز در معابر شهر تهران ممنوع است و مالکان باید مجور بگیرند.

سرهنگ محمد رازقی افزود: موتورسیکلت سنگین به موتور‌هایی گفته میشود که بالای ۲۵۰ سی سی حجم دارند و عموم موتورسیکلت‌ها زیر ۲۵۰ سی سی و معمولی و دسته دیگر هم موتورسیکلت‌های گازی یا دوچرخه‌های موتور دار هستند.

سرهنگ رازقی گفت: برابر قوانین و مقررات تردد موتورسیکلت‌های سنگین در سطح شهر ممنوع است که این نوع موتورسیکلت‌ها کاربری ورزشی و تفریحی دارند.

وی گفت: به همین منظور برای نقل و انتقال آن‌ها باید از یدک‌های مخصوص استفاده شود و برای جابجایی و به موجب نیاز مالک موتور سیکلت سنگین باید برای انتقال در شرایط خاص مجوز دریافت کند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: مالکان این وسایل سنگین برای جابجایی حتما مجوز دریافت کنند و این مجوز برای جابجایی صرفا از محلی به محل دیگر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
اگر کسی قصد ترور داشته باشه با موتور گازی هم میشه ترور انجام داد اینها فقط بهانه اس که جوانان ما را از تفریحات سالم دور کنند و این طور میشه که جوانان سراغ خلاف و دزدی شرارت و.،..میروند چون مسئولان هیچ فکری برای اوقات فراغت جوانان نمی کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
شیشه های دودی، ماشین های دستکاری شده که خوابیده رو زمین، ماشین هایی با چراغ های نامشخص، ماشین هایی با نقص فنی در چراغف ماشین هایی با صدای اگزوز انچنانی، ماشین هایی با بوق های خفن و عبور از چراغ قرمز، عبور از چراغ زرد، توقف در ورودی کوچه ها و صحبت با تلفن همراه و و......؛ فقط گیر دادین که کمربند و اون هم داخل شهر که سرعت 50 تا نمیشه....
به خدا اگه هر رئیس پلیس در سال فقط یکی رو کار های پلیس تمرکز میکرد وضعیت ترافیک ما خیلی بهتر از این بود...
Iran (Islamic Republic of)
یک جوان دهه شصت با موهای سفید
۱۲:۴۴ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
این مقررات که مربوط به اغاز جنگ منافقین با دولت بود را حذف کنید. از ان زمان چهل سال گذشته و هیچ مدیری و مسئولی جرات نزدیک شدن به این امریه قدیمی که حتی قانون هم نیست را ندارد. چرا چهل سال جوانان را از یک لذت زیاد محروم کردید چرا موتور سنگین الان ممنوع است قدرت فرار موتور سنگین بیشتر است یا بک موتور کوچک؟ فرمانده محترم پلیس لطفا جرات داشته باشید و این قانون زمان شرایط جنگی را بعد از چهل سال ملقی کنید. این قانون الان یک ظلم اشکار در محرومیت استفاده از یک حق معمولی برای چند نسل است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
متاسفانه خیلی از موتور سواران باعث آزار و اذیت خانواده ها میشن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
موتور سوار مقصر ازار و اذیت مردمه نه موتور سنگین. مردم ازار روی دوجرخه هم مردم ازاره
آخرین اخبار