مسقط: حمله به کشتی اسرائیلی خارج از آب‌های منطقه‌ای عمان صورت گرفته است

مقامات عمان اعلام کردند حمله به کشتی رژیم صهیونیستی در خارج از آب‌های منطقه‌ای این کشور صورت گرفته است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، بنابر اعلام خبرگزاری رسمی عمان (معا) حمله به کشتی رژیم صهیونیستی در خارج از آب‌های منطقه‌ای این کشور صورت گرفته است.

مقامات عمانی اعلام کردند «حمله به کشتی اسرائیلی "مِر سِر استریت" عملا خارج از آب‌های منطقه‌ای این کشور اتفاق افتاده است و آن‌ها به شدت از امنیت تردد در آب‌های منطقه‌ای خود حراست خواهند کرد.»

خبرگزاری عمان افزود: نیروی دریای این کشور بلافاصله پس از دریافت خبر حمله، یک کشتی را به محل حادثه اعزام کرد و نتایج میدانی نشان داد حمله عملا خارج از آب‌های منطقه‌ای عمان صورت گرفته است. همچنین در تماس با مالک کشتی و خدمه آن، آن‌ها اعلام کردند کشتی به مسیر خود ادامه می‌دهد و نیازی به کمک ندارد.

مقامات عمانی همچنین بر به کارگیری همه امکانات برای حراست از امنیت تردد و کشتیرانی بین المللی در آب‌های منطقه‌ای عمان تأکید کردند.

پیشتر یک مقام صهیونیست در اظهاراتی بی اساس ایران را به حمله به کشتی رژیم صهیونیستی در دریای عمان متهم کرده و مدعی شده بود این حمله احتمالا با پهپاد صورت گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۵۷ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
این ملعونین فتنگران توطئه گران شرچاق کنان دروغگویان شامورتی بازان ریقوی صهیونیستی خودزنی می کنند و مظلوم نمایی می کنند می ندازن گردن ایرانیان تا شر و جنگ و درگیری در منطقه درست کنند اگر نه ایران اگر بخواهد حمله کند و هدف قرار دهد همانند پهپاد اربابانتون آمریکایها که ایران اسلامی هدفش قرار داد و مقتدرانه و قدرتمندانه زدش و سریعا در جهان هم اعلام می کند که ایران این حمله را انجام داده و ترسی هم از هیچ دشمن خار و ذلیلی همچون شما صهیونیستهای موذی شرچاق کنهای دروغگوهای تهمت زنان ناروا و آمریکایهای تروریست ندارد . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد.. والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۵۲ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
این ملعونین فتنگران توطئه گران شرچاق کنان دروغگویان شامورتی بازان ریقوی صهیونیستی خودزنی می کنند و مظلوم نمایی می کنند می ندازن گردن ایرانیان تا شر و جنگ و درگیری در منطقه درست کنند اگر نه ایران اگر بخواهد حمله کند و هدف قرار دهد همانند پهپاد اربابانتون آمریکایها هدفش را مقتدرانه و قدرتمندانه می زند و سریعا در جهان هم اعلام می کند که ایران این حمله را انجام داده و ترسی هم از هیچ دشمن خار و ذلیلی همچون شما صهیونیستهای موذی شرچاق کنهای دروغگوهای تهمت زنان ناروا ندارد افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه .
آخرین اخبار