خرید و فروش سهام عدالت برای سهام‌داران دردسرساز است

پیام شما شهروندان عزیز در مورد مشکل خرید و فروش سهام عدالت، توسط خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ سهام عدالت گونه‌ای یارانه است،که این طرح در دولت نهم اجرایی شد و در میان طرح‌های اقتصادی دولتی در جهت بهبود رفاه و حمایت از اقشار کم‌درآمد جامعه و فقرا، بیشتر مورد توجه بوده و به دفعات مورد حمایت قرارگرفته است. ارزش این برگه‌ها در ابتدا ۵۰۰ هزار تومان سهام بود که بعد به یک میلیون تومان افزایش یافت.

پس از آزادسازی برخی از سهم‌داران اقدام به فروش سهام عدالت خود کردند که با مشکلات فراوانی روبرو شدند.

شما شهروندان عزیز در مورد مشکل خرید و فروش سهام عدالت ، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی، برای پیگیری به سرویس اقتصادی ارجاع داده شد.

پیام شهروندخبرنگار 

سلام چرا کل سهام عدالت ها آزاد نمی شود؟چرا به فروش نمی‌رسانند؟ والله به پول سهام نیاز داریم/سهام عدالت متوفیان را کی تقسیم می کنند؟


سهام عدالت
چرا دولت اجازه نمی دهدسهام عدالت برای کسانی که داخل بورس فعالیت دارند و کد بورسی دارند ،آزاد شود؟


چرا سهام عدالت یک میلیون تومانی برگه ای در سایت آن سازمان مبلغ چهار صد و نود هزار تومان می باشد ؟ ِلطفا" پیگیری اصلاح گردد


سلام این صدای ۱۷میلیون ۷۰۰هزار نفر است که سهام عدالت را به روش مستقیم زدند و با هزار امید و آرزو درخواست فروش زدند در بانک‌ها کارگزاری‌ها، اما کدام واریزی کدام پول واریز‌های زیر ۱۰ هزارتومان به چه درد ما می‌خورد چرا هیچ کسی پاسخگو نیست.


نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در موردمورد مشکل خرید و فروش سهام عدالت را در پیوند (لینک) زیر مشاهده کنید.

خبر‌های جدید از آزادسازی و فروش سهام عدالت در بورس حکایت می‌کنند، این را رئیس سازمان بورس در جدیدترین اظهاراتش بیان کرده است.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار