گل محمدی: این قهرمانی برای ما بسیار ارزشمند بود / بازیکنان ما کار بسیار بزرگی انجام دادند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره قهرمانی این تیم در لیگ برتر مطالبی را اظهار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی مقابل پیکان تهران اظهار کرد: این قهرمانی را به تمام هواداران خود تبریک می‌گویم. هوادارانی که با تمام وجود از ما حمایت کردند و قطعا بدون حمایت‌های ٖآن‌ها چنین اتفاق خوبی برای ما پیش نمی‌آمد.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: شادی این قهرمانی را به روح مهرداد میناوند، علی انصاریان، جاسمیان و همه هوادارانی که در سال گذشته از دست دادیم، تقدیم می‌کنیم.

او گفت: از این قهرمانی بسیار خوشحالیم؛ چرا که به راحتی به دست نیامده است. قهرمانی پنجم ما حاصل تلاش گروه بزرگی از بازیکنان تیم است که با غیرت خود کار بزرگی را انجام دادند. علی رغم تمام دسیسه‌ها و نقشه‌هایی که کشیده شده بود، توانستیم قهرمان شویم. امسال مشکلات زیادی داشتیم. با تدبیر خدا، اراده خدا و بعد هم اراده بازیکنان قهرمان شدیم.

او افزود: در این بازی مقابل پیکان زمان خوبی به گل رسیدیم و توانستیم بعد از آن کنترل بازی را به دست بگیریم و در نیمه دوم و با وجود شرایط آب و هوایی کارمان سخت شده بود؛ اما خداراشکر توانستیم بازی را با نتیجه خوبی به اتمام برسانیم.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۰۹ مرداد ۱۴۰۰
باکمک تارتار و داوری وزیر ورزش وکمیته انظباطی
آخرین اخبار