تصویر عجیب از یک شیء پرنده ناشناس در آسمان!

یک گردشگر آلمانی تصویری از پرواز یک شیء ناشناس را در آسمان ثبت کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یوفو یا شیء پرنده ناشناس. تاکنون هزاران ویدئو از پرواز این اشیاء پرنده ناشناس در سراسر جهان تهیه شده است، اما هیچ کس دقیقاً ماهیت آن‌ها را نمی‌داند. برخی آن‌ها را فناوری پیشرفته کشور‌های قدرتمند می‌دانند، اما به گمان برخی دیگر آن‌ها زمینی نیستند و ماهیتی فرازمینی دارند.

اما به تازگی تصویری که یک گردشگر آلمانی از شیء پرنده ناشناس تهیه کرده خبرساز شده است. در این ویدئو این شیء ناشناس عجیب درخشان در حالی که چند بار حین حرکت در آسمان تغییر شکل می‌دهد دیده می‌شود. بنا به گفته این گردشگر در حالی که هواپیما‌ها در ارتفاع بین ۱۰ هزار تا ۳۰ هزار پا پرواز می‌کنند این شیء پرنده در ارتفاع بالای ۳۰ هزار پا در حال پرواز بود. بنا به گفته این گردشگر که هویتش مشخص نشده او این ویدئو را با یک دوربین نیکون پی ۹۰۰ تهیه کرد.


بیشتر بخوانید


این ویدئو پس از انتشار در یوتیوب مورد توجه کاربران قرار گرفت و تبدیل به ویدئویی پربازدید شد. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «اگر بخواهید از پنجره‌های پلاستیکی هواپیما عکس تهیه کنید آن‌ها را خواهید دید، کریستال‌های یخ در پنجره‌های دو جداره که پرش و حرکت می‌کنند و تغییر شکل می‌دهند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر علی
۲۱:۵۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
آره
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۶:۰۷ ۰۹ مرداد ۱۴۰۰
لباس سفید منه باد برده اونجا