نکونام: کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا به خودمان بستگی دارد

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره بازی فردای این تیم مقابل پدیده در لیگ برتر فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در کنفرانس خبری قبل از بازی مقابل پدیده در چارچوب هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: شرایط تیم‌ها در جدول مشخص است و ۲ تیم برای قهرمانی تلاش می‌کنند، سه تیم برای کسب سهمیه و سه تیم برای ماندن در لیگ برتر رقابت می‌کنند. لیگ امسال به نحوی است که روز آخر بازی‌ها برای همه تیم‌ها حساس شده است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد در ادامه افزود: تعدادی از تیم‌ها شاید احتیاجی به امتیاز نداشته باشند، اما برای حیثیت فوتبال ایران بازی می‌کنند. نیاز است همه تیم‌ها فوتبال پاک ارائه دهند تا هر تیمی به عنوانی که لیاقت دارد، برسد.

او ادامه داد: امیدواریم فردا بهترین روز فوتبال ایران باشد و فوتبال پاکی از هر ۱۶ تیم ببینیم. کسب سهمیه برای تیم ما به خودمان بستگی دارد، تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم فردا نتیجه بگیریم.

نکونام در خصوص بازی فردا مقابل پدیده عنوان کرد: گرچه برای بازی فردا همه‌چیز به خودمان بستگی دارد، اما امیدوارم فردا نساجی بازی خوبی را ارائه و نماینده سیرجان را متوقف کند و ما فردا بتوانیم اگر لیاقتش را داریم به جایگاه چهارم برسیم، اما تمام تمرکزمان روی بازی خودمان است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد ادامه داد: پدیده فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد و از عقب زمین بازی‌سازی قابل‌ توجهی دارد که واقعاً کمتر تیمی در ایران انجام می‌دهد، شکل خاصی بازی می‌کند و نفرات خوبی دارد. مربیان و بازیکنان پدیده دوستان من هستند و برای پدیده زحمت‌کشیده‌اند، امیدوارم بتوانیم یک بازی خوب انجام دهیم، به نتیجه برسیم و جایگاه چهارم لیگ برتر را برای خود کنیم.

نکونام در پایان گفت: امیدوارم فردا همه تیم‌های لیگ و فوتبال ایران به خاطر اتفاقات پاکی که برای فوتبال ایران می افتد، خوشحال باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار