ایمن سازی جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد

۶۴ نقطه حادثه‌خیز در کهگیلویه و بویراحمد اصلاح و ایمن شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمد نصیری‌راد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان گفت: در ۴ ماهه نخست امسال  ۴۰۰ تابلوی علائم اخطاری و انتظامی در جاده‌های استان نصب شد.

محمد نصیری‌راد افزود: خط کشی در محورهای مواصلاتی به طول ۱۰۰ کیلومتر، حذف و اصلاح ۶۰ نقطه پرحادثه کم هزینه زود بازده و حذف و اصلاح ۴ نقطه پرحادثه و پرهزینه (قوس لما در محور یاسوج به سمیرم_ ورودی دهدشت از سمت بهبهان_دو نقطه محور یاسوج به سپیدار و سادات حدفاصل امامزاده سید محمد؛سید عیسی)  از دیگر اقدامات انجام شده برای ایمنی جاده های استان است.

او با اشاره به ایمن سازی و شانه سازی محور یاسوج به سمیرم به طول ۶ کیلومتر، یاسوج به بابامیدان به طول ۱۰ کیلومتر و محور یاسوج به اقلید به طول ۱۰ کیلومتر گفت: خاکریزی نقاط پرتگاهی در استان به طول ۶۰ کیلومتر انجام شد.

نصیری راد به سیل روزهای پایانی تیرماه کهگیلویه و بویراحمد و مسدود شدن برخی  راه‌های روستایی هم اشاره کرد و  افزود: راه‌های روستایی حوزه بویراحمد، مارگون، چرام که به علت وقوع بارش سیل آسا ۲۷ تیر مسدود شده بودند بازگشایی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به ارتقای روشنایی راه‌ها و تونل‌های استان به طول ۷۰ کیلومتر گفت: لکه گیری محور شبلیز به پوله ۵ هزار متر مربع، روکش آسفالت به طول ۴ کیلومتر با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و لکه گیری شاه حمزه به تنگ پیرزال ۱۲ هزار متر مربع و  روکش آسفالت به طول ۵ کیلومتر با اعتبار ۴۷ میلیارد ریال انجام شد.

او بیان کرد: لکه‌گیری جاده دهدشت پادوک به طول ۹ هزار متر مربع، روکش آسفالت ۵۰۰+۴ با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و لکه گیری یاسوج به سمیرم ۳۰ هزار متر مربع و اعتبار  ۱۸ میلیارد ریال انجام شد.

نصیری راد گفت: روکش آسفالت قلعه رئیسی به دیشموک به طول ۷۰۰ متر با اعتبار ۷ میلیارد ریال، اجرای میکروسرفیسینک به طول ۱۵ کیلومتر در سطح استان با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و آسفالت راه روستایی میان لوداب به آبمورد به طول ۳ کیلومتر و با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال از دیگر اقدامات راهداری است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به آسفالت راه روستایی کمک‌ها در لوداب به طول ۳ کیلومتر و با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال افزود: لکه گیری و روکش آسفالت پل بریم گچساران به طول ۶۰۰+۱ با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و زیرسازی راه‌های روستایی در استان به طول ۱۵ کیلومتر با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال در چهار ماه نخست سال جاری انجام شد.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.