بنی گانتس: تلفن مکرون هک نشده است

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ادعا کرد نرم افزار جاسوسی این رژیم، تلفن همراه رئیس جمهور فرانسه را هک نکرده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، «بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی مدعی شد که نرم افزار جاسوسی "پگاسوس" که از سوی شرکتی اسرائیلی ساخته و علیه بسیاری کشورها به کار گرفته شده، تلفن امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه را هک نکرده است.

شبکه سیزده رژیم صهیونیستی گزارش داد که بنی گانس به همتای فرانسوی خود ابلاغ کرده است که شرکت "NSO " تلفن همراه امانوئل مکرون و نمایندگان پارلمان فرانسه را هک نکرده است.

ابن در حالی است که چند روز پیش، برخی منابع خبری اعلام کردند که سرویس اطلاعاتی مراکش از طریق برنامه «پگاسوس» متعلق به سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی از تلفن همراه امانوئل مکرون و برخی دیگر از مقامات فرانسه جاسوسی کرده است.

پس از آن‌که تعدادی از رسانه‌های بین‌المللی در گزارشی افشا کردند که سرویس‌های اطلاعاتی مراکش با استفاده از برنامه پگاسوس از حدود ۳۰ روزنامه‌نگار و مسئول نهاد‌های رسانه‌ای فرانسه جاسوسی کرده‌اند، دولت فرانسه این اقدام را تکان‌دهنده دانست و آن را محکوم کرد.

به دنبال این گزارش ها و از بیم حملات سایبری و جاسوسی به‌وسیله نرم‌افزار «پگاسوس» متعلق به رژیم صهیونیستی، امانوئل مکرون شماره تلفن و گوشی همراه خود را تعویض کرده است.

رئیس جمهور فرانسه همچنین از نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص استفاده از برنامه پگاسوس در جاسوسی از وی و دیگر شخصیت‌های فرانسوی توضیح خواسته بود.

این درخواست در خلال تماس تلفنی شنبه شب او با نفتالی بنت انجام شد و  روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت اعلام کرد: فرانسوی‌ها می‌خواهند بدانند آیا اسرائیل تحقیقاتی را علیه این شرکت اسرائیلی باز کرده است و آیا تل آویو قصد دارد بر صدور برنامه‌های سایبری این چنینی نظارت بکند یا خیر.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار