افتتاح زمین چند منظوره ورزشی در دانشگاه کردستان

رئیس دانشگاه کردستان گفت:زمین روباز چند منظوره ورزشی دانشگاه کردستان در مجتمع دخترانه فرشتگان این دانشگاه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، رحمت صادقی رئیس دانشگاه کردستان گفت: زمین روباز چند منظوره ورزشی فرشتگان به منظور غنی سازی، مشارکت و تشویق دانشجویان خانم به ورزش‌های همگانی و جلوگیری از آسیب‌های بدنی در مجتمع خوابگاهی دخترانه دانشگاه کردستان افتتاح شد.

صادقی در آیین افتتاح این طرح بیان کرد: زمین روباز چند منظوره ورزشی با اعتبار یک میلیارد و ۱۶۳میلیون تومانی احداث شده است که از این مبلغ ۲۷۰ میلیون توسط وزارت علوم پرداخت و مابقی آن از اعتبارات داخلی تامین شده است.

او افزود: زمین روباز چند منظوره ورزشی در محوطه خوابگاه دخترانه فرشتگان به متراژ یک هزار و ۲۵۰ متر مربع در مدت یک سال گذشته ساخته شد که فضای ورزشی آن ۶۸۳ متر مربع بوده و دارای زمین استاندارد بسکتبال، والیبال، فوتسال، بدمینتون و دومیدانی است که با استاندارد‌های روز طراحی و ساخته شده است.

رئیس دانشگاه کردستان توسعه اماکن ورزشی در دانشگاه را یکی از نیاز‌های مهم برای دانشجویان عنوان کرد و گفت: متاسفانه مجتمع خوابگاهی دخترانه فرشتگان که ۳۰۰۰ نفر دانشجو در آن مستقر هستند فاقد فضای ورزشی بود که با هماهنگی و کمک‌های وزارت علوم این زمین ورزشی احداث شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.