دیدار تدارکاتی فوتبال؛

بایرن مونیخ با ناگلزمن باز هم پیروز نشد

تیم فوتبال بایرن مونیخ در دیداری دوستانه مقابل مونشن گلادباخ شکست خورد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و مونشن گلادباخ در چارچوب دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند، که در پایان تیم فوتبال مونشن گلادباخ موفق شد رقیب پر قدرت خود را با ۲ گل شکست دهد و نگذارد ناگلزمن اولین پیروزی خود را به همراه باوارایی‌ها کسب کند.

ولف و ونتزل برای گلادباخ گلزنی کردند‌.

قبل از این مسابقه هم بایرن مونیخ در دیدار مقابل آژاکس هلند به تساوی رسیده بود و مقابل کلن دیگر تیم آلمانی با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورده بود تا ناگلزمان همچنان نتواند اولین پیروزی خود را در بایرن مونیخ کسب کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Adel
۲۱:۴۳ ۰۹ مرداد ۱۴۰۰
ناگلزمن هم یکی بدتر از نیکو کواچ اگه فلیک هنوز سرمربی تیم بود با همین بازیکنان گمنام و عجیب و غریب تمام بازیها رو قاطعانه میبردیم تیمی که زورش به کلن نمیرسه اونوقت میخواد فاتح لیگ قهرمانان بشه?تیم با همین بازیکنان دو فصل گذشته بهترین باشگاه دنیا بوده با نتایج پرگل و قاطعانه با همین بازیکنا 8 تا گل به بارسا زدیم اما الان راحت 8 تا ازشون میخوریم تو بازی سوپرکاپ معلوم میشه که چقدر حرفهام درسته?از همین حالا باید دنبال یه سرمربی دیگه باشیم. با این نتایج خیلی زود برکنار میشه امیدوارم یورگن کلوپ مربی تیم بشه یا اوتمار هیتسفلد دوباره برگرده
آخرین اخبار