فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق مطرح کرد؛

امنیت آسمان کشور مرهون تلاش فرماندهان و کارکنان پدافند هوایی ارتش است

امیر سرتیپ دوم پرویز با اشاره امنیت پایدار هوایی کشور گفت: امنیت آسمان کشور حاصل تلاش فرماندهان و رشادت‌های کارکنان پدافند هوایی است.

‌به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ دوم ارسلان پرویز فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق در جریان بازدید از سایت شهید علائی کاخکی گناباد با امام جمعه، نماینده مجلس و فرماندار شهرستان گناباد دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که به منظور برسی توسعه منطقه پدافند هوایی شرق برگزار شد امیر سرتیپ دوم پرویز ضمن گرامیداشت دهه ولایت و امامت با اشاره به اهمیت ویژه نقش پدافند هوایی گفت: امروز امنیت آسمان شرق کشور حاصل تلاش فرماندهان و رشادت‌های کارکنان پدافند هوایی است که به صورت شبانه روزی تحرکات دشمنان را رصد می‌کنند.

امیر سرتیپ دوم پرویز با تاکید بر اینکه پدافند هوایی مجموعه‌ای کاملاً تخصصی و دانش بنیان استگفت: امروز در عالی‌ترین سطح تخصصی در برابر ابرقدرت‌های ایستادگی می‌کنیم.

وی بر نقش و جایگاه پدافند در افزایش اقتدار ملی تاکید کرد و افزود: بایستی به درستی جایگاه پدافند در بین مسئولان و مردم تبیین شود. هر چقدر در پدافند هوایی قوی باشیم به همان اندازه برای دشمن عامل بازدارندگی ایجاد خواهد شد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق در پایان از اعلام آمادگی پدافند در مشارکت و اجرای برنامه‌های مردم یاری خبر داد و تصریح کرد: پدافند هوایی در کنار وظیفه ذاتی خود که دفاع شایسته از اقتدار و امنیت کشور است در پیشامد‌های مختلف از هیچ کمکی برای خدمت به مردم عزیز میهن فروگذار نخواهد کرد.

در ادامه این دیدار محمد صفایی نماینده مردم شهرستان گناباد ضمن تقدیر از نقش سازنده پدافند هوایی گفت: از آنجا که استان خراسان جنوبی یکی از استان‌های مهم و مرزی کشور است و از طرفی زیرساخت‌های مهمی در این استان وجود دارد حضور پدافند هوایی در این منطقه از کشور یک ضرورت انکار نشدنی به شمار می‌رود.

وی در ادامه با اشاره به دستاورد‌های جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های نظامی و دفاعی علیرغم تمام تحریم‌های تسلیحاتی، گفت: امروز به برکت خودباوری که انقلاب اسلامی برای ما به ارمغان آورد، با توکل به خدا و همت جوانان کشورمان، به قدرت برتر منطقه تبدیل شده است.
نماینده مردم شهرستان گناباد در پایان گفت: هرگونه تعرض احتمالی از سوی بیگانگان، با پاسخ قاطع، کوبنده و دندانشکن نیرو‌های مسلح ما همراه خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار