توزیع ۳۱۳ هزار پرس غذای گرم در استان همدان به مناسبت عید ولایت

دبیر ستاد مردمی غدیر استان همدان از توزیع ۳۱۳ هزار پرس غذا در ویژه برنامه اطعام و افطار به مناسبت عید غدیر خم این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مهدی صلواتیان، دبیر ستاد مردمی غدیر استان همدان بیان کرد: ۱۴ عنوان برنامه برای دهه امامت و ولایت در نظر گرفته شده است که از میان آن‌ها می‌توان به مواردی مانند کاروان‌های شادی، کاروان‌های خودرویی، دوچرخه و موتوری اشاره کرد، همچنین بحث اطعام و افطار، پویش هر خانه یک پرچم و برنامه‌های خاص کودکان و نوجوان که از سوی گروه‌های مختلف در روستا‌های استان انجام می‌شود در دستور کار قرار دارد.

اوادامه داد: چهارپایه خوانی، مسابقات فرهنگی، مسابقات خطبه غدیر، رونمایی از بازی مشاعره فضائل امیرالمومنین، بازسازی واقعه غدیر و پیاده روی عظیم خانوادگی نیز از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای عید غدیر و دهه امامت و ولایت است که در کنار این موضوعات می‌توان با کمک اقشار مختلف مردم اعم از خیرین، هیئت حسینی، مساجد، کانون‌های فرهنگی، هنری و تمام اقشار جامعه گستردگی فعالیت‌ها را بیشتر کرد.

دبیر ستاد مردمی غدیر استان همدان گفت: کار شاخصی که امسال انجام می‌شود پیاده روی بزرگ غدیر است که به منظور ایجاد یک گردهمایی و بزرگداشت عید بزرگ غدیر انجام می‌شود و در آن ۷۲ سفر به مشهد مقدس به افراد برگزیده هدیه داده می‌شود.

او ادامه داد: ما به دنبال ایجاد یک هم افزایی و تمرکز زدایی از کار‌ها هستیم که برای رسیدن به این هدف کمیته‌های مختلفی هم در حوزه خواهران و هم در حوزه برادران تشکیل شده است که و فعالیت‌های مربوط به هر حوزه در کمیته مد نظر مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ج

برچسب ها: ستاد مردمی ، عید غدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.