افتتاح مرکز فرهنگی مذهبی دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی

مرکز فرهنگی مذهبی دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی با محوریت نمازخانه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت الاسلام سید مرتضی حسنی حلم، مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان در مراسم افتتاح این مرکز فرهنگی و مذهبی گفت:در هر جامعه اسلامی تربیت نیروی کارآمد، متخصص، دلسوز و متعهد بهترین سرمایه گذاری بوده که با کارآمدی خود می‌تواند تکنولوژی ملی یک جامعه را ایجاد کند.

او دانشگاه را محور توسعه، رشد و حرکت اجتماعی و پژوهشی، علمی و سیاسی برشمرد و اظهار داشت: در جامعه توسعه یافته امروز سرمایه هر جامعه به ارز، هواپیما، ریل و قطار و سد آن کشور نبوده بلکه سرمایه آن جامعه نیروی‌های انسانی متعهد و متخصص و کارآمد با هنجار‌های اجتماعی آن کشور است.

این مسئول افزود:به واسطه تربیت سرمایه‌های نیروی انسانی متخصص، کار آمد و دلسوز است که با تکنولوژی‌های ملی آن جامعه هواپیما، قطار، ریل و سد ایجاد می‌شود و اگر این سرمایه نباشد یک تکنولوژی وارداتی و ناکارآمد خواهیم داشت که هر گاه استکبار همت کند آن را از ملت خواهد گرفت.

حسنی حلم بیان کرد: امروز به همت جوانان جهاد دانشگاهی دانشگاه‌های سطح کشورمان پیشرفت و حرکت اثر بخشی در بعد علمی، تحقیقاتی و فرهنگی شکل گرفته، اما این حرکت‌ها در عرصه دانشگاه‌ها کافی نیست و هر چه بیشتر می‌گذرد باید حرکت‌های رو به جلوتری که منجر به رشد کشور شود انجام گیرد.

او ادامه داد:باید با تمام توان در تمامی حوزه‌های کشور از آموزش و فرهنگ گرفته تا سایر عرصه حرکت و رشد آینده را روشن نگه داریم.

حسنی حلم همچنین با اشاره به دهه ولایت و عید گفت: هیچ آوازه‌ای در دنیای اسلام به آوازه ولایت نیست و اگر کسی ولایت را قبول نداشته باشد نمازش قابل قبول به درگاه خداوند نخواهد بود.

او بیان کرد:باید هر چه می‌توانیم برای دهه ولایت به هر روش از منبر، خطابه، مراسم، وقت و اطعام سرمایه گذاری کنیم.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.