فعالان شبکه های اجتماعی خبر دادند؛

معترضان در فرانسه عکس‌های مکرون را پاره کردند+ فیلم

معترضان به محدودیت‌های جدید وضع شده کرونایی در فرانسه، عکس‌های رئیس جمهور این کشور را پاره کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، برخی فعالان در شبکه‌های اجتماعی با انتشار فیلمی، از پاره کردن تصاویر «امانوئل مکرون» رئیس جمهور فرانسه، از سوی معترضان به محدودیت‌های کرونایی در این کشور خبر دادند.

این معترضان به محدودیت‌های کرونایی به تالار شهر حمله کرده و تصویر پرتره مکرون را از دیوار این مکان دولتی کنده و زیر پا انداخته و پاره کردند.

این اقدامات در ادامه اعتراضات کروناییست که چندین هفته است در فرانسه آغاز شده است. هفته جاری پلیس فرانسه در پاریس با افرادی که به قصد اعتراض به محدودیت‌های کرونایی در این کشور به خیابان‌ها آمدند، درگیر شد. بنابر گزارش رسانه‌های مختلف، معترضان با پلیس پاریس درگیر شدند و نیرو‌های پلیس از گاز اشک‌آور استفاده کردند.

دولت فرانسه به‌تازگی قانون جدیدی وضع کرده است که به موجب آن، افراد در فرانسه برای رفتن به موزه‌ها، تئاتر، سینما، جشنواره، کنسرت و پارک‌های تفریحی باید مدرکی دال بر واکسینه شدنشان داشته باشند و یا پاسخ منفی تست خود را نشان دهند.

هفته گذشته نیز پلیس فرانسه با معترضانی درگیر شد که بدون ماسک و به نشانه اعتراض به اقدام دولت برای واکسینه کردن مردم علیه ویروس کووید-۱۹ به خیابان‌ها آمده بودند و به سمت آن‌ها گاز اشک‌آور پرتاب کرد.

همچنین هفته گذشته منابع خبری اعلام کردند که با تشدید وضعیت ویروس کرونا در فرانسه، دولت این کشور محدودیت‌های تازه و جرایم سنگین تا ۹ هزار یورو را در نظر گرفته است که از اول ماه اوت (۸ مرداد) به اجرا در خواهد آمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار