گتوند میزبان جشنواره ملی شعر در کوچه آفتاب است

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری جشنواره ملی شعر در کوچه آفتاب یادمان زنده یاد قیصرامین پور در گتوند خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مرتضی جمشیدی معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن شعر، چهاردهمین جشنواره ملی شعر در کوچه آفتاب یادمان زنده یاد قیصر امین‌پور را با حضور شاعران ملی و استانی ۱۰ آبان ماه در گتوند برگزار می‌کند.

او افزود: محور‌های اصلی این جشنواره انقلاب اسلامی - دفاع مقدس، نقش زنده‌یاد قیصر امین‌پور در شعر و ادبیات معاصر فارسی و تأثیر فرهنگ مقاومت و ایثار در رشد و اعتلای آفرینش‌های ادبی است که بعد از بررسی و داوری، آثار برگزیده معرفی و تقدیر می‌شوند.

جمشیدی بیان داشت: این جشنواره با هدف گسترش و توسعه فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس، تلاش در جهت شناخت ویژگی‌های شخصیتی، علمی و ادبی شاعر فرزانه انقلاب، زنده‌یاد قیصر امین‌پور و شناسایی شاعران و پژوهشگران ملّی به منظور رشد و اعتلای خلاقیت‌ها و آفرینش‌های ادبی آنان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳۰ مهرماه ۱۴۰۰ حداکثر ۳ اثر را در قالب یک برگ A ۴ تایپ شده با فونت نازنین ۱۴ به آدرس اینترنتی mehran ۳۲۵۲@yahoo.com ارسال یا آثار خود را به همراه فرم موجود در فراخوان تکمیل و به نشانی دبیرخانه جشنواره گتوند، جاده اصلی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پست کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار