جدول‌گذاری بلوار ارم باهدف جمع‌آوری آب‌های سطحی

مدیر منطقه سه شهرداری کرج گفت: عملیات جدول‌گذاری بلوار ارم به فاصله دو کیلومتر با هدف جمع‌آوری آب‌های سطحی در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، علی آرائی، مدیر منطقه سه شهرداری کرج با اشاره به اجرای عملیات جمع‌آوری نخاله و ضایعات بازمانده از تخریب پایگاه هوایی ناجا، گفت: روند مناسب‌سازی معبر برای تعریض بلوار ارم مطلوب است.

مدیر منطقه سه شهرداری کرج با اشاره به بازدید از طرح ‌های منطقه، افزود: با تلاش همکاران در آینده نزدیک تغییرات چشمگیری در سطح منطقه صورت خواهد گرفت.

آرائی در بخش دیگری به عملیات جدول‌گذاری در بلوار ارم که به فاصله دو کیلومتر اشاره کرد و گفت: هدف از اجرای طرح هدایت و جمع‌آوری آب‌های سطحی، کنترل روان آب‌ها و ارتقاء سطح کیفی و ایمنی معابر شهر، ارتقای سطح بهداشت محیط زندگی و جلب رضایت شهروندان است.

او به وضعیت جمع‌آوری مراکز و انبارهای غیرمجاز تفکیک زباله و جمع‌آوری ضایعات اشاره کرد و افزود: طرح جمع‌آوری مراکز غیرمجاز با حکم و دستور قضایی دادستان در حال اجرا است.

مدیر منطقه سه شهرداری کرج گفت: این منطقه محل امنی برای مراکز غیرمجاز نیست زیرا جمع‌آوری و جلوگیری از فعالیت آن‌ها با نظارت بیشتر و بازدید مستمر انجام می شود.

انتهای پیام / ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.