ادامه سیل در اروپا؛

بارش‌های سیل‌آسا به لندن رسید+تصاویر

مقامات انگلیس در ۱۹ منطقه جنوبی این کشور از جمله بخش‌هایی از ولز، در خصوص جاری شدن سیل هشدار دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، باران‌های سیل آسا طی روز‌های گذشته وارد انگلیس و پایتخت این کشور شده است. حادثه اصلی در دو بیمارستان در لندن رخ داده است. بخش اورژانس بیمارستان ویپس کراس و بیمارستان نیوهام به زیر آب رفت و مسئولان بیمارستان از مردم خواسته اند که به مراکز درمانی دیگری مراجعه کنند.

سرویس سلامت همگانی انگلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد جاری شدن سیل باعث بروز مشکلات عملیاتی در این دو بیمارستان در شرق لندن شده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: «ما در حال همکاری با شرکای محلی خود برای حل مشکلات و مراقبت از بیماران هستیم. خدمات ما برای بیماران سرپایی و موارد اضطراری همچنان ادامه دارد. با این حال از بیماران می‌خواهیم که برای کمک به ما، در صورت امکان به بیمارستان‌های دیگری بروند.»

بارش‌های سیل‌آسا به لندن رسید+تصاویر

علاوه بر این، بر اثر این سیل، سه اتوبوس دوطبقه در زیر پل راه آهن در جنوب غربی لندن گیر کردند. گفته می‌شود پلیس جاده‌ای را در منطقه بسته و مسافران را مجبور کرده است پیاده شوند.

رعد و برق و باران شدید از روز گذشته در انگلیس آغاز شده و موجب آب‌گرفتگی جاده‌ها و معابر شده است.

به گفته نیرو‌های آتش‌نشانی لندن، تا پیش از نیمه شب به وقت محلی، بیش از ۶۰۰ تماس مربوط به سیل از جمله فرو ریختن سقف و گیر کردن وسایل نقلیه در آب دریافت کرده اند.

بارش‌های سیل‌آسا به لندن رسید+تصاویر

بارش کم‌سابقه باران در غرب اروپا در روز‌های اخیر تا کنون ۱۸۰ کشته بر جای گذاشته است. گفته شده دلیل این بارش‌ها تغییرات اقلیمی جدی در این منطقه از جهان است.

پیش‌بینی می‌شود شرایط نامناسب جوی همچنان در انگلیس حکمفرما باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۰۵ مرداد ۱۴۰۰
آخه این چه وضعیه؟ این از خیابونهای لندن، اونم از متروی نیویورک. ساختمون فلوریدا هم خراب شد بعد از یک ماه تازه کشته‌ها رو از زیر آوار بیرون کشیدند. آتش جنگلهای کالیفرنیا رو نتونستند خاموش کنند. یه سیل ساده تو اروپا چرا باید ۱۲۰ تا کشته بده؟ چرا هرچی اتفاقه بده تو ایران میافته. چرا اینقدر ضعف مدیریت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۰۵ مرداد ۱۴۰۰
اصلا این خبرای بدی که شما در مورد انگلیس میدهید ادم فقط میگه بهشت ایران و انگلیس لعنتی جهنمیه واسه خودش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۰۵ مرداد ۱۴۰۰
آخه تو ایران سیل میاد دو نفر کشته میشند زمین و زمان رو به هم میدوزند که این چه وضعتیه و فقط ایران اینطوری میشه و کلی تلفات میده. تو اروپا با اونهمه پروپاگاندا و تبلیغ خیابان و تجهیزات پیشرفته و آسفالت ضد سیل و از این حرفها یه سیل اومد صد و بیست نفر کشته داد صدا از کسی بلند نمیشه. یا متروها نیویورک و لندن که تبدیل به استخر شد ولی تا خبری ازش منتشر بشه انگار به ناموس بعضیا فحش دادی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۰۸ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
تغییرات اقلیمی یا پروژه هارپ ؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
فارس هم سیل اومد. کوه های فارس هوا سرد شد یکباره
آخرین اخبار