فراخوان فعالان فلسطینی برای برگزاری تظاهرات در رام الله

فعالان فلسطینی و جنبش‌های مردمی با اعلام فراخوان‌هایی خواستار برگزاری تظاهرات در حمایت از «نزار بنات» درشهر رام الله شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از عربی ۲۱، فعالان فلسطینی وجنبش‌های مردمی با اعلام فراخوان‌هایی خواستار برگزاری تظاهرات در روز دوشنبه درشهر رام الله شدند.

بر اساس این فراخوان، تظاهرات ساعت شش بعد از ظهر امروز در نزدیکی میدان المناره در مرکز شهر رام الله و با شعار «سی روز گذشت و خون (نزار بنات فعال فلسطینی) خشک نشده است» برگزار می‌شود.

فعالان فلسطینی اعلام کرد مجازات قاتلان نزار بیات درخواست بحق همه فلسطینی هاست. آن‌ها از شهروندان خواستند در تظاهرات امروز مشارکت کنند، چون حضور آنان در تظاهرات به معنای درخواست ضرورت مجازات جنایتکاران و تضمینی برای جلوگیری از تکرار اتفاق ترور نزار بیات برای شخصیت‌ها وچهره‌های دیگر است.

تشکیلات خودگردان پیش از این اعتراض‌های مسالمت آمیز فلسطینی‌ها در محکومیت ترور نزار بنات را سرکوب و شماری از خبرنگاران، فعالان جامعه مدنی را دستگیر کرد.

سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان در تاریخ ۲۴ ژوئن گذشته پس از حمله به خانه نزار بیات از فعالان سیاسی فلسطین، او را ترور کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار