لزوم تولید محتوای فاخر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اهواز

شهرداری اهواز بر لزوم تولید محتوای فاخر در حوزه ایثار، جهاد و شهادت تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نوشادی، شهردار اهواز گفت: باید اعتراف کنیم که نتوانستیم شهر اهواز را به عنوان مقر فرماندهی جنگ به گونه‌ای طراحی و معرفی کنیم که شایسته پایتخت دفاع مقدس و دروازه ورود تشییع باشد.

او بیان داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مهمترین وظایف و ماموریت‌های مدیریت شهری است و جلسات مستمر هفتگی و هم افزایی دستگاه‌های دولتی و شرکت‌ها و همچنین دعوت از نخبگان می‌تواند ما را در پیشبرد اهدافمان که همانا رسیدن به هویت اصلی شهر اهواز است، یاری کند.

نوشادی افزود:  با حضور سرهنگ حاجتی که نگاهی فرهنگی، اجتماعی و اصولی به حوزه دفاع مقدس خواهند داشت اتفاقات خوبی در اهواز و خوزستان خواهد افتاد و ما نیز به عنوان یک سرباز آماده همکاری همه جانبه در این حوزه هستیم.

 سرهنگ پاسدار عبدالرضا حاجتی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان نیز گفت: هر شهرداری که برای دفاع مقدس و آرمان بلند شهدا قدمی بردارد، نامش برای همیشه تاریخ در ذهن مردم این شهر و استان ماندگار خواهد شد و چه سعادتی بالاتر از این که نام کسی برای فرهنگ شهادت بر زبان‌ها جاری باشد.

او بیان داشت: با همت همه جوانان و مدیران جهادی و انقلابی مجموعه شهرداری اهواز شاهد یک تحول بنیادین و اساسی در ورودی‌ها و مرکز شهر اهواز باشیم به گونه‌ای که هر عزیزی از هر نقطه کشور وارد این شهر می‌شود به خوبی حس کند که وارد پایتخت دفاع مقدس شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.