پیوستن نماینده منتقد ترامپ به کمیته بررسی حمله به کنگره آمریکا

یک نماینده جمهوریخواه و منتقد دونالد ترامپ به کمیته بررسی حملات کنگره آمریکا پیوست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «آدام کینزینگر» نماینده جمهوریخواه ایالت ایلی‌نوی آمریکا درخواست «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، برای پیوستن به کمیته بررسی حمله به ساختمان کنگره در واشنگتن دی سی را پذیرفت.

او با بیان آنکه درخواست نانسی پلوسی را با کمال میل پذیرفته است، افزود: «تحقیقات درباره حملات پس از ۶ ژانویه به کنگره آمریکا نیاز به رویکردی جدی و غیرحزبی دارد.»

کینزینگر همچنین تعهد داد با پشتکار کار کند تا اطمینان حاصل شود افرادی که در این حادثه دست داشتند، مشخص شوند.»

این مقام جمهوریخواه آمریکا با انتشار بیانیه‌ای گفت: «برای ماه‌ها دروغ و نظریه‌های توطئه منتشر شده است. اما من بار‌ها گفتم که مردم آمریکا سزاوار شفافیت و حقیقت هستند؛ بنابراین باید چگونگی این حملات، چگونگی حضور هزاران نفر در این حملات و در نهایت دلیل این حملات به افراد گفته شود.»

او در ادامه افزود: «بگذارید شفاف بگویم، من یک جمهوریخواه با ارزش‌های محافظه‌کارانه هستم، اما من سوگند یاد کردم که از قانون اساسی آمریکا دفاع کنم. وقتی وظیفه من این باشد، حتما به آن عمل خواهم کرد.»

پلوسی اوایل صبح امروز (یک‌شنبه) به وقت محلی در یک برنامه شبکه ای‌بی‌سی اعلام کرد که او از کینزینگر می‌خواهد تا به کمیته بررسی حوادث ملحق شود. وی گفت: «او و برخی دیگر از جمهوریخواهان ابراز تمایل برای پیوستن به این کمیته کردند. بناست این کمیته از سه‌شنبه هفته جاری کار خود را آغاز کند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار