اصفهان پاکیزه‌ترین شهر ایران

پاکسازی محیط‌های آلوده توسط معاونت خدمات شهری و حساسیت بالای شهروندان اصفهانی نسبت به آلودگی‌ها، باعث شده تا از نظر پاکیزگی، اصفهان در کشور، نمونه باشد.

حسین امیری معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: همکاران ما، در تمام مناطق ۱۵ گانه و ناژوان مرتب بازدید و بررسی دارند و آلودگی‌های موجود، توسط تیم‌های مستقر در مناطق پاکسازی می‌شود.

او اضافه کرد: مردم نیز اگر در سطح شهر آلودگی مشاهده کردند، می‌توانند با شماره ۱۳۷ تماس بگیرند تا همکاران ما در سریع‌ترین زمان، محیط را پاکسازی کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان در خصوص پاکسازی انهار، گفت: انهار نیز توسط گروه‌های معاونت خدمات شهری مرتب بازدید، نظافت و پاکسازی می‌شوند.

امیری در خصوص ساعت جمع آوری زباله‌ها عنوان کرد: با توجه به تقویمی که به ساکنان هر منطقه اعلام شده از ساعت ۱۱ شب، گروه‌های خودرویی شروع به جمع آوری زباله‌ها می‌کنند و از ساعت یک بامداد تا ۶ صبح، گروه‌های نفری به نظافت و پاکسازی محیط‌ می‌پردازند.

او اضافه کرد: بازرسی و پاکسازی محیط‌های آلوده توسط معاونت خدمات شهری و حساسیت بالای مردم نسبت به آلودگی‌ها، باعث شده تا از نظر پاکیزگی، اصفهان در کشور، نمونه باشد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شیوا
۱۸:۲۷ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
مسافرانی که به اصفهان سفر میکنن اصلا بهداشت شهری رو رعایت نمیکنن .ما خودمون شهر رو تمیز نگه میداریم و همین که مسافرها از اصفهان میرن فقط برین یادگاری نوشتنهاشونو رو ابنیه های اصفهان ببینید که واقعا آدم گریه ش میگیره
Iran (Islamic Republic of)
rahim
۱۷:۳۱ ۰۳ مرداد ۱۴۰۰
دستشان درد نکند ولی هوای آلوده را چکار میخواهند بکنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۰۳ مرداد ۱۴۰۰
شهر شهرستانهای دیگه رو کثیف میکنن،