کاربران مجازی با هشتگ #المپیک_توکیو نوشتند:

یه مسلمون خوش سلیقه نبود ماسک یک شکل بده به ورزشکارا!؟

کاربران فضای مجازی با راه اندازی هشتگ #المپیک_توکیو طراحی لباس و هماهنگ نبودن رنگ ماسک ورزشکاران را مورد انتقاد قرار دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکم مرداد مصادف با 23 ژوئیه و آغاز رقابت‌های هیجان انگیز بین ورزشکاران قدر سراسر دنیا در المپیک 2021 توکیو است. بزرگترین رویداد ورزشی دنیا که هر چهار سال یک‌بار برگزار می‌شود و مدال آوردن در این رقابت عظیم آرزوی هر ورزشکاری است. هر ساله جشن افتتاحیه باشکوهی برای این رویداد در نظر گرفته می‌شود که برای تماشای آن مردم از سراسر دنیا بلیط تهیه می‌کنند. اما امسال به دلیل وجود ویروس کرونا این مراسم به عظمت سال‌های پیش برگزار نشد و با تعداد محدودی به نمایش گذاشته شد. 

شرکت کنندگان از هر کشور برای ورود به این مراسم لباس‌های مخصوص خود را به تن می‌کنند که کاربران فضای مجازی علاوه بر آرزوی موفقیت برای ورزشکاران کشورمان، هم به نوع طراحی لباس بانوان ایرانی و هم به هماهنگ نبودن رنگ ماسک‌های این ورزشکاران با هشتگ #المپیک_توکیو به کمیته ملی المپیک انتقاد کردند.


بیشتر بخوانید


در ادامه گزیده‌ای از نظرات کاربران را مشاهده می‌کنید:

المپیک توکیو

المپیک توکیو

المپیک توکیو

المپیک توکیو

المپیک توکیو

کاروان ورزشکاران

کاروان ورزشکاران

#المپیک

#المپیک

#المپیک

#المپیک

المپیک 2020

المپیک 2020

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
مسوولین محترم کشور، لطفا پیشنهاد بنده حقیر را تا آخر مطالعه بفرمایید. کشور ایران ملک مشاع بیش از هشتاد میلیون ایرانی است. همیشه دسترسی به اطلاعات ارتباطی و تماسی در سازمان ها و نهادها و اداره های مختلف کشور مربوط به ارباب رجوع، مشتریان و مردم، تابع وجود شماره تماس موبایلی یا تلفنی بوده است. همواره برای انواع و اقسام سهمیه ها و مجوزها و تسهیلات، ابلاغیه ها و اطلاعیه ها و غیره به ثبت نام و مراجعه نیاز بوده که علاوه بر ایجاد هزینه برای مردم باعث بانکهای اطلاعاتی ناقص و پرهزینه نیز شده است. سخن کوتاه میکنم. راه حلی که به مرور زمان ثمرات روزافزون و بسیار حیاتی خواهد داشت در نظر گرفتن شماره تماس مجازی است که از طریق آن اطلاعات متنی، صوتی و تصویری به ایرانیان ابلاغ و اعلام گردد. دسترسی و مشاهده محتویات این سیمکارت مجازی از طریق لینک اینترنتی سامانه ملی یا تراشه سیمکارتی منصوب بر موبایل امکانپذیر میگردد. ایجاد هر شماره مجازی مشروط است به درج تاریخ تولد، شماره ملی و سایر اطلاعاتی که به مرور زمان به علت استفاده از این سیستم، تکمیلتر خواهد شد. مثلا ارسال فیش حقوق و مشخص شدن درآمد برای تعیین نوع دهک. یا اتمام مهلت بیمه نامه یا معاینه فنی خودرو یا جرایم راهور که منجر به شناسایی تعداد وسایل نقلیه، پلاک و نوع آنها میگردد. یا ارسال ابلاغیه های قضایی که نهایتا باعث تعیین سوابق کیفری میشود. یا صدور انواع اسناد. تمدید انواع مجوزها. سوابق شغلی و بیمه. در واقع هر خدمتی که هر ایرانی از قوای سه گانه یا سازمانهای خصوصی دریافت میکند به نوعی سوابقی از آن در این سیمکارت مجازی باقی میماند و یک بانک اطلاعاتی بسیار قوی برای انواع پیگیری ها و پیگردها و راستی آزمایی ها میگردد. هر ایرانی باید به طور مرتب وارد حساب کاربری مجهز به رمز خود شود و وضعیت خدمات و سوابق خود را مطالعه و پیگیری نماید، مثل مشاهده ی موجودی اعتبار. یا اینکه شماره مجازی خود را از طریق سیمکارت سخت افزاری در موبایل در حال فعال و آماده ی اعلام حفظ نماید. هر بار ورود یا دلیورشدن اطلاعات به منزله ی مطلع شدن فرد بوده و موظف به پیگیری است و مسوولیت عدم پیگیری با وی است. نهایتا جامانده و دروغگو نخواهیم داشت. از آنجا که این سیستم و سامانه جامع تبعات و حواشی و مزایای گسترده ای دارد اشاره به ابعاد مختلف آن در اینجا نمیگنجد. به امید توجه و پیگیری. توسط دلسوزان.
آخرین اخبار