عبدی: استحقاق کسب یک امتیاز را داشتیم/ تیم آلومینیوم از داوری ضربه خورده است

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره شکست این تیم مقابل تراکتور توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین عبدی مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری بعد از بازی مقابل تراکتور تبریز در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر اظهار کرد: برای پیروزی آمده بودیم و تمام تلاش خود را برای کسب ۳ امتیاز این مسابقه انجام دادیم و با توجه به مصدومانی که داشتیم با چند تغییر پا به این مسابقه گذاشتیم و سعی داشتم که از این بازی نتیجه خوبی را کسب کنیم، اما بر خلاف جریان بازی و روی ضربه ایستگاهی گل اول را دریافت کردیم و بعد از آن هم با یک اشتباه فردی گل دوم تراکتوری‌ها به ثمر رسید.

عبدی افزود: در نیمه دوم سعی کردیم نتیجه را جبران کنیم و تا حدودی نیز موفق شدیم و توانستیم یکی از گل‌ها را نیز جبران کنیم، اما گل دقایق آخر تراکتوری‌ها کار را برای ما تمام کرد.

او افزود: به تیم تراکتور تبریک می‌گویم. آن‌ها زحمت کشیدند و ۳ امتیاز بازی را به دست آوردند، اما احساس می‌کنم استحقاق این را داشتیم که در این بازی حداقل یک امتیاز کسب کنیم که متاسفانه نشد و بازنده این بازی بودیم.

عبدی درباره داوری این مسابقه گفت: متاسفانه مانند چند هفته گذشته در جام حذفی و لیگ برتر، در این بازی نیز اشتباهات عجیبی را دیدیم. اعتقاد داریم گل دوم تراکتوری‌ها آفساید بود و یک پنالتی هم در اواخر نیمه اول داور برای ما نگرفت و چه بسا اگر نیمه اول بازی را به تساوی می‌رساندیم، می‌توانستیم مسابقه را پیروز شویم.

او افزود: نکته مهم این است که تیم آلومینیوم از داوری ضربه می‌خورد. من به عنوان یک اراکی برایم سنگین است و جای سوال دارد که چرا در هفته‌های آخر با تیم ما چنین رفتار‌هایی می‌شود. نمی‌خواهم بگویم این رفتار‌ها عمدی است، اما تا جایی که روی تیم ما حساب باز نمی‌شد همه چیز بر وقف مراد بود، اما در هفته‌های آخر که شانس کسب سهمیه داشتیم داوری‌ها تغییر کرد. خواهش می‌کنم کمیته انضباطی به این مسائل رسیدگی کند.

عبدی اظهار داشت: شنیده‌‌ام که بازهم در دقایق پایانی برای گل‌گهر پنالتی اعلام شده است. کاری ندارم پنالتی درست بوده یا نه، اما این اتفاقات وقتی پشت سرهم می‌افتد و یک تیم در دقایق پایانی با پنالتی به پیروزی می‌رسد سوال ایجاد می‌شود. چرا ما به چیزی که حقمان است نمی‌رسیم؟ هفته پیش کمیته انضباطی از دروازه‌بان و مربی ما خواسته که اظهارات خود را ارسال کنند، داور امروز به راحتی منصوریان را اخراج کرد؛ این در حالی بود که توهین ابتدا از نیمکت تراکتور صورت گرفت.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: امیدوارم در حق تیم‌های شهرستانی همچون ما که تازه به لیگ برتر آمده‌اند اجحاف نشود. دلخوشی مردم ما همین فوتبال است و حالا چه کسی می‌خواهد جواب این مردم را بدهد؟ آن‌ها دلخوش بودند که تیممان بتواند سهمیه آسیایی کسب کند. متاسفانه اتفاقاتی که رخ می‌دهد ما و مردم اراک را ناامید می‌کند. منصوریان نخستین حرفی که امروز در نیمکت زد این بود که من از شما عذرخواهی می‌کنم که خواسته‌ام درمورد داوری صحبت نکنید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.