اجرای طرح محدودیت‌های تردد در فارس/ ممنوعیت تردد به شهر‌های قرمز و نارنجی

سرهنگ صادق سلیمی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فارس گفت: با توجه به موج پنجم کرونا تا ساعت ۷ صبح روز دوشنبه ۴ مرداد ماه طرح محدودیت تردد در فارس اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ صادق سلیمی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فارس اظهار کرد: ورود پلاک‌های غیر بومی متعلق به استان‌ها و شهرستان‌هایی که در وضعیت قرمز و نارنجی هستند به شیراز و شهرستان‌های استان فارس ممنوع است.

او افزود: همچنین از خروج وسایل نقلیه دارای پلاک بومی شیراز و سایر شهر‌های استان که در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند جلوگیری به عمل خواهد آمد.

رئیس پلیس راهور استان فارس با اشاره به اینکه این محدودیت‌ها از بعد از ظهر دیروز آغاز تا ساعت ۷ صبح روز دوشنبه ۴ مرداد ماه اجرایی می‌شود، اظهار امیدواری کرد: با همکاری و تعامل خوب شهروندان با فرهنگ شیرازی این طرح نیز در راستای اهمیت به سلامت شهروندان و پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا به شکل مطلوبی انجام حواهد گرفت.

سرهنگ سلیمی ضمن قدردانی از همراهی و همکاری مردم فهیم استان در اجرای طرح‌های محدودیت‌های تردد (بین شهری و داخل شهری) تقاضا دارد که در این ایام نیز به مقررات ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا بیش از گذشته توجه و از هرگونه سفر پرهیز کنند تا در آینده‌ای نه چندان دور شاهد شکست زنجیره انتقال و شیوع ویروس منحوس کرونا باشیم.

او از ثبت تخلفات توسط سامانه‌های الکترونیکی و دوربین‌های سیار و ثابت خبر داد و تصریح کرد: در صورت رعایت نکردن ممنوعیت‌های تردد علاوه بر اعمال جریمه یک میلیون تومانی برای ورود به شهر‌های قرمز و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای ورود به شهر‌های نارنجی و زرد از ورود پلاک‌های غیر بومی جلو گیری به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار