مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

عملیات اجرایی احداث ۵۲ واحد مسکونی در طارم آغاز شد

حجت الاسلام کرمی گفت: عملیات اجرایی احداث۵۲ واحدمسکونی با۳۱ میلیارد تومان اعتبار در طارم آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان حجت‌الاسلام کرمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان صبح امروز سه شنبه ۲۹ تیرماه در آئین کلنگ‌زنی احداث ۵۲ واحد مسکونی برای قشر محروم در طارم با بیان اینکه توسعه اقتصادی، کشاورزی و اشتغالزایی یکی از وظایف اوقاف برابر قانون و مقررات است، گفت: اوقاف ظرفیت‌های متعددی همچون اراضی در اختیار دارد و می‌توان از محل نیت واقفان، مسکن ارزان‌قیمت برای اقشار محروم و عموم مردم تأمین کرد.

او بااشاره به اینکه در استان زنجان نیز این مجموعه به مقوله تأمین مسکن برای اقشار محروم ورود کرده است، ادامه داد: به همین منظور رایزنی‌هایی با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و راه و شهرسازی انجام شده است.

کرمی به وجود چند زمین متروکه در شهرستان طارم اشاره کرد و گفت: در راستای تأمین مسکن محرومان این منطقه، مقرر شد تا پروژه احداث ۵۲ واحد مسکونی طی ۲ سال با ۳۱ میلیارد تومان اعتبار اجرا شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به تلاش‌های انجام شده در سایر شهر‌ها برای تأمین مسکن، افزود: در همین راستا رایزنی‌هایی نیز با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهر‌های قیدار و ابهر انجام شده است تا در حوزه تأمین مسکن قشر محروم اقدامات لازم انجام شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.