استاندار زنجان:

خدمت به جامعه هدف بهزیستی تکلیف است

حقیقی گفت: بهزیستی خدمات غیر حضوری ارزشمندی به ارباب رجوع ارائه میکند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان به مناسبت چهل و یکمین سالگرد تأسیس بهزیستی در جمع برخی از کارکنان و فعالان اجتماعی گفت: در استان زنجان در ۲سال گذشته توجه جدی به مبحث مناسب سازی شده است و زنجان جزو استان‌های برتر در پیگیری این موضوع است و باید مدیران دستگاه‌ها و ادارات بایستی بدانند که مناسب سازی نه فقط برای معلولان بلکه  برای سالمندان نیز باید در نظر گرفته شود.

او با قدردانی از برخی اقدامات بهزیستی در زمینه تامین مسکن و ایجاد و حفظ اشتغال، افزود: الکترونیکی شدن خدمات در بهزیستی اقدامی قابل تقدیر برای کاهش حضور ارباب رجوع در ادارات است.


حقیقی با تأکید بر توجه به اقشار کم درآمد، محروم و جامعه هدف بهزیستی و کمیته امداد، گفت: ۲ هزار واحد مسکونی محرومان ظرف مدت ۱۰ ماه ساخته و دیروز با حضور معاون رئیس جمهور تحویل داده شد.


او مشارکت مردم در امورات بهزیستی را بسیار کارآمد و موثر خواند و افزود: بهزیستی به تنهایی نمی‌تواند از عهده مسئولیت خود برآید و اینجاست که خیران و سمن‌ها نقش مهمی در همکاری و همیاری با بهزیستی دارند تا خدمت در شأن جامعه هدف ارائه شود.


استاندار زنجان بابیان اینکه استان زنجان در حال ورود به پیک پنجم کرونا است و بخشی از جامعه هدف بهزیستی را سالمندان تشکیل می‌دهد از مدیرکل بهزیستی خواست سالمندانی را که تاکنون واکسن نزده اند شناسایی و ترغیب کنند تا واکسن کرونا را تزریق کنند.


مدیرکل بهزیستی استان زنجان هم گفت: در یک سال گذشته ۴۰ مرکز مثبت زندگی در استان زنجان در محلاتی که بهزیستی ۴۰۰ پرونده حمایتی دارد ایجاد شده و ارائه ۲۲ خدمت از طریق این مراکز صورت می‌گیرد.


۸۹ هزار نفر معادل ۲۸ هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی استان زنجان هستند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.