بهره‌برداری از سه طرح عمرانی خدماتی و رفاهی در تبریز

شهردار تبریز گفت:سه طرح عمرانی خدماتی و رفاهی شهرداری منطقه چهار تبریز با هزینه‌کرد ۱۶۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، شهین باهر شهردار تبریز در مراسم بهره برداری از  پارک  نایب یوسف و ۲ رشته خیابان ۱۲ متری پیرامون پارک و کانال خیابان شریعتی گفت: پارک نایب یوسف چهل و نهمین پارک احداث شده در دوره پنجم مدیریت شهری بوده و تلاش می‌شود در راستای سیاست‌های شورای  شهر تبریز تعداد پارک‌ها تا پایان دوره به ۶۰ مورد برسد.

 شهین باهر افزود: چیزی که در دور پنجم مدیریت شهری تبریز روی داد تحقق عینی توزیع عادلانه خدمات بود به طوری که عمده پارک‌ها در مناطق کم برخوردار احداث شد.

شهردار تبریز با بیان اینکه در بافت‌های فرسوده مشکلات دو برابر دیگر نقاط شهر است، گفت: شهروندان این مناطق حق دارند که از خدمات شهری بهره‌مند شوند.

شهین باهر ادامه داد: در دوره فعلی مدیریت شهری برنامه ریزی برای مناطق دارای بافت‌های فرسوده احداث پارک و اجرای طرح‌های مسیرگشایی بود که اعتبارات لازم در این زمینه اختصاص یافت و هزینه شد.

او یادآوری کرد: در این دوره به دنبال اجرای پروژه‌های ویترینی نبودیم و پول مردم برای رفع نیاز‌های اصلی مردم هزینه شده است به طوری که سه سال اول خدمت صرف پرداخت بدهی‌ها و ساماندهی حوزه‌های مختلف شهرداری شد و با وجود افزایش ۳۰۰ درصدی قیمت مصالح، پروژه‌های خوبی با سرعت در سطح شهر اجرا شد.

شهین باهر افزود: در دوره فعلی مدیریت شهری پروژه‌ها بر اساس اهمیت و نسبت به نیاز‌های مناطق اولویت بندی و اجرا شده است و امید است در شورای ششم آبادانی و توسعه تداوم یابد.

دبیری رئیس شورای اسلامی تبریز نیز در این مراسم با بیان اینکه خدمات محله‌ای با هزینه و اعتبار پایین رضایتمندی شهروندان را به همراه دارد، گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز در جهت رفاه حال شهروندان اقدام به احداث ۵۰ پارک محله‌ای کرده است.

دبیری با بیان اینکه این کار اقدامی بزرگ در راستای تسهیل دسترسی شهروندان به فاصله ۵۰۰ متری خود به فضای سبز است، افزود: در این دوره هیچ گونه تغییر کاربری فضای سبز در شهر روی نداده و در کنار آن از بافت‌فرسوده شهری نیز عوارضی اخذ نشده است.

او اظهار کرد: امید است در شورای ششم شهر نیز این فعالیت‌ها وخدمات محله‌ای جزو اولویت‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار