راه‌اندازی پویش قربانی در ادارات استان سمنان

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری گفت: پویش قربانی به مناسبت عید سعید قربان در ادارات استان توسط بسیجیان راه‌اندازی شده که ثمرات آن به نیازمندان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حسن سعدالدین مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری در جلسه کارگروه اجرایی ستاد گرامیداشت دفاع مقدس استان اظهار کرد: پویش قربانی به مناسبت عید قربان در ادارات توسط بسیجیان راه‌اندازی شده که امری بسیار پسندیده است و ثمرات آن به نیازمندان می‌رسد.

او با تأکید بر اینکه باید برنامه‌های ویژه‌ای در ادارات برای عید غدیر خم اندیشیده شود، افزود: وجود و ارزش ما به پاسداشت مناسبت‌های دینی، ملی و به‌ویژه دفاع مقدس است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری سمنان بیان کرد: چرایی‌های آغاز جنگ، هشت سال دفاع مقدس و دلایل پذیرش قطعنامه توسط امام راحل را با راهکار‌های مناسب برای نسل جوان امروز تشریح و تبیین کنید.

سعدالدین گفت: ما به عنوان نیرو‌های ارزشی و به عنوان کارگروه دفاع مقدس، باید بحث فسادستیزی در ادارات که یکی از ارزش‌های بسیار مهم است را مورد توجه قرار دهیم.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: عید قربان ، ذبح دام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.