عملکرد تیم فوتبال فولاد خوزستان در بازی‌های خارج از خانه

تیم فوتبال فولاد خوزستان در بازی‌های خارج از خانه در بیستمین دوره لیگ برتر عملکرد بسیار ضعیفی داشته است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال پیکان تهران و فولاد خوزستان فردا شب در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

این ۲ تیم که تنها ۳ امتیاز با یکدیگر در جدول لیگ برتر فاصله و در رتبه های چهارم و نهم جدول رده بندی قرار دارند امیدوارند با پیروزی در مسابقه فردا شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را برای خود زنده نگه دارند.

در بازی فردا شاگردان نکونام به دنبال شکستن رکورد عجیب و ضعیف خود در بازی‌های خارج از خانه در لیگ برتر هستند. پیروزی در این مسابقه می‌تواند علاوه بر بهبود وضعیت تیم جواد نکونام رکورد ضعیف تیم او در بازی‌ها خارج از اهواز را کمی بهتر کند.

تیم فوتبال فولاد خوزستان تا به اینجای فصل ۱۳ مسابقه خارج از خانه انجام داده که تنها یک بار و آن هم مقابل ماشین سازی قعر نشین موفق به پیروزی شده است. فولادی‌ها ۶ مسابقه را با شکست و ۶ بازی را نیز با تساوی پشت سر گذاشتند و تنها در هفته دوازدهم لیگ برتر موفق به شکست  ماشین سازی شدند. به عبارتی تیم جواد نکونام در این فصل تنها ۹ امتیاز از بازی‌های خارج از خانه به دست آورده که نشان از عملکرد ضعیف تیم او خارج از اهواز بوده است.

بازی دور رفت فولاد خوزستان و پیکان تهران در اهواز با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید. این ۲ تیم فردا شب ساعت ۲۱:۱۵ در تهران به مصاف هم خواهند رفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.