وقوع انفجار داخل شهرک صدر عراق+ تصاویر / داعش مسئولیت حمله انتحاری بغداد را برعهده گرفت

رسانه‌های خبری از وقوع انفجاری داخل شهرک صدر عراق خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از کانال صابرین نیوز، رسانه‌های خبری از وقوع انفجاری در داخل شهرک صدر عراق خبر دادند.

بنابر گزارشها، انفجار داخل بازار الوحیلات در شهرک صدر عراق رخ داد. صابرین نیوز همچنین اعلام کرد .

بر اساس گزارش‌ها انفجار بر اثر یک شیء انفجاری بوده است. رسانه امنیتی عراق نیز اعلام کرد: این تجاوز تروریستی حاصل یک بمب دست ساز در بازار الوحیلات در شرق بغداد بوده است که در پی آن شماری از افراد شهید و زخمی شدند.

وقوع انفجار داخل شهرک صدر عراق

وقوع انفجار داخل شهرک صدر عراق

خبرگزاری عراق نیز اعلام کرد: وزارت بهداشت تمامی مؤسسات خود را برای امداد رسانی و درمان مجروحان حادثه شهرک صدر بسیج کرده است. بر اساس آخرین آمار، شمار جان باختگان انفجار شهرک صدر بغداد به ۳۶ تن رسیده است.

یک منبع امنیتی از کشف بقایای کمربند انفجاری در مکان حادثه خبر داد. برخی خبر‌ها از کشف جسد و سر فرد انتحاری که این انفجار را به وجود آورد، حکایت دارد.

همچنین حزب الله لبنان نیز این انفجار انتحاری را محکوم کرد. حزب الله لبنان اعلام کرد: ما این انفجار انتحاری را که شهروندان عراقی بی گناه را در آستانه عید قربان هدف قرار داد، محکوم می‌کنیم.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد: این عمل بزدلانه در عراق همان بازکشت به سیاست مجرمانه‌ای است که سازمان‌های تکفیری آن را دنبال می‌کنند.

 داعش مسئولیت حمله انتحاری در شهرک صدر بغداد را برعهده گرفت

خبرگزاری فرانسه نیز ساعاتی پس از وقوع این حادثه اعلام کرد که؛ گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله انتحاری در بازار بغداد (شهرک صدر بغداد) را برعهده گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۲۹ تير ۱۴۰۰
مناطق وهابی نشین عراق باید بشدت کنترل بشه و پر از دوربین باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۱ ۲۹ تير ۱۴۰۰
تسلیت به مردم صدر بغداد. تسلیت به برادران عراقی. تسلیت به شیعه. تسلیت به ملل اسلامی. روزی خواهد رسید پرچم شیعیان بالا می رود و امام دوازدهم مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف بر کل جهان رهبری می کند و عدالت حقیقی برپا می شود.
آخرین اخبار