مشارکت نظامیان صهیونیست در حملات شهرک نشینان به فلسطینیان

تحقیقات رسانه‌های صهیونیستی حکایت از حضور نیروهای ارتش این رژیم در کنار شهرک نشینان صهیونیست در حمله به محله‌های فلسطینی نشین در کرانه باختری دارد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وبسایت خبری العربی الجدید گزارش داد نظامیان صهیونیست به شبه نظامیان و شهرک نشینانی پیوسته اند که به فلسطینی‌ها حمله می‌کنند.

تصویری که دو روز پیش از سوی رسانه‌های صهیونیستی مستند شده است و در آن یک نظامی صهیونیست نقابدار در میان گروهی از شهرک نشینان ساکن شهرک «شیلی» در نزدیک رام الله ایستاده و به سمت فلسطینی‌ها تیراندازی می‌کند، شاهدی دیگر بر حضور بسیاری از نظامیان در کنار شبه نظامیان مسلح است.

تحقیقی که از سوی وبسایت «سیحا مکومیت» منتشر شده است؛ نشان داد که نظامیان صهیونیست در کرانه باختری در جنایت قتل فلسطینی‌ها با شبه نظامیان مشارکت دارند.

یووال آبراهام، نویسنده این تحقیق گفت: اطلاعات مستندی به دست آورده است که نشان می‌دهد چهار روز پس از آغاز آخرین تجاوزات اسرائیل به نوار غزه، گروه‌های شبه نظامی از جمله شهرک نشینان و نظامیان، همزمان به پنج روستای کرانه باختری حمله کرده اند. شهرک نشینان و نظامیان اسرائیلی مثل یک واحد نظامی یکپارچه کار می‌کردند که منجر به کشته شدن چهار فلسطینی شد.

نظامیان و شهرک نشین ها، روستا‌های الریحه در منطقه الخلیل، روستا‌های صوریف، عصیرة القبلیه و بورین در منطقه نابلس و روستای السکاکا را در مجاورت شهر سلفیت هدف تیراندازی قرار دادند. طبق تحقیقات صورت گرفته، شبه نظامیان شهرک نشین و نظامیان، بدون هیچ توجیهی به پنج روستا حمله کردند، زیرا این روستا‌ها شاهد تظاهرات یا اعتراض به اشغال نبودند. نظامیان و شبه نظامیان شهرک نشین به تیراندازی اکتفا نکردند و مزارع زیتون را نیز سوزاندند و به سمت مردم محل سنگ پرتاب کردند.

این تحقیقات نشان داد افسران و نظامیان ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی هنگام حمله به شهر اوریف در منطقه نابلس در کنار شهرک نشینان حضور داشتند. در تصاویر موجود مشاهده می‌شود که شهرک نشینان به افسران و سربازان درباره نحوه برخورد با ساکنان منطقه در زمان حمله آموزش می‌دهند.

در حمله شبه نظامیان شهرک نشین و نظامیان به عوریف نضال صفدی، شهروند فلسطینی شهید شد و ۹ شهروند فلسطینی در این روستا زخمی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار