استقرار خودروی آتش نشانی یزد در یکی از روستا‌های شهرستان تفت

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری یزد از استقرار خودروی آتش نشانی در یکی از روستا‌های تفت تا زمان احداث ایستگاه دائمی در آن مناطق خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید محمد میرجلیلی، رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری یزد، گفت: با شروع فصل تابستان و تعطیلات آخر هفته تعداد زیادی از شهروندان یزدی به ییلاقات علی الخصوص ده بالا، طزرجان و بنادک سادات می‌روند. درسال‌های گذشته به دلیل کمبود امکانات امداد و نجات و اطفای حریق در این مناطق آتش سوزی و تصادفات اتفاق افتاده است.

میرجلیلی ادامه داد: هنگام وقوع این حوادث به دلیل بعد مسافت اعزام نیرو‌های امدادی همواره با تأخیر انجام می‌شد و خسارات زیادی به مردم وارد می‌گردید.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری یزد گفت: با هماهنگی به عمل آمده با شهردار و فرمانداری شهرستان‌های یزد و تفت، مقرر شد یک دستگاه خودروی اطفای حریق دو منظوره همراه با تجهیزات امداد و نجات در یکی از روستا‌های ییلاقی مستقر شود.

میرجلیلی با اشاره به اینکه این استقرار در روز‌های پنج شنبه و جمعه است، از شهروندان خواست تا با رعایت کامل موارد ایمنی از وقوع حوادث مختلف جلوگیری کرده و در موقع بروز حادثه و شنیدن صدای آژیر خودروی آتش نشانی، بلافاصله با باز کردن مسیر نسبت به تسریع در عملیات اطفای حریق با ماموران این سازمان همکاری کنند.

او همچنین از شهروندان خواست از تجمع بی مورد در محل وقوع حادثه خودداری کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.