دغدغه روز/

وقتی هتل بی‌ستاره به جای هتل پنج ستاره رزرو می‌شود

نداشتن امکانات رفاهی برای مسافران در برخی از هتل‌ها با توجه به وضعیت قرمز کرونا باعث گلایه آنها شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان،  امروزه سفر کردن تقریبا برای تمام افراد جامعه بخش جدایی ناپذیر از زندگی شده است که این سفر می‌تواند به دلایل مختلف صورت پذیرد. افرادی که علاقه‌مند به سفر هستند، نه تنها تجارب جدیدی به دست می‌آورند، بلکه ناخودآگاه وضعیت سلامت و جسمی و روحی آن‌ها  ارتقا می‌یابد.

مسافرت همیشه باعث ایجاد انگیزه زندگی و تقویت روحیه شادابی و نشاط در انسان می‌شود، و باعث شور و هیجان و امید به زندگی در افراد می‌شود. به ویژه در جوامع امروزی که سراسر از تنش‌ها و درگیری‌های روزانه است و زندگی صنعتی باعث شده کمتر فرصت استراحت یا مسافرت داشته باشیم.

متاسفانه در برخی از آژانس‌های مسافرتی در این روز‌های کرونایی که سفر نسبت به قبل کم رنگ‌تر شده است از مسافران مبلغ هتل‌های ستاره دار را دریافت می‌کنند.

این موضوع باعث گلایه مسافران شده است.

متن پیام شهروندخبرنگار

وضعیت هتل‌های ستاره دار کیش

سلام. وضعیت هتل پنج ستاره که به کیش رفته بودیم امکانات در حد هتل سه ستاره نبود. آژانس‌های معتبر تخفیفات ویژه می‌گذارند در شرایط کرونا با جایزه که متاسفانه به خاطر کرونا تازه آنجا متوجه شدیم نمی‌شود استفاده کرد. امکاناتی از هتل گذاشته بودند که مربوط می‌شد به اتاق‌های وی آی پی، ولی هیچ توضیحی در سایت نمی‌گذارند. جالب است هتل پنج ستاره یخچال نداشت تا بتوانید آب سرد بخورید باید از کافی شاپ آب سرد می‌گرفتید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۲۷ تير ۱۴۰۰
قیمت یک شب هتل خدا تومان شده تازه حدود ۴سال قبل مشهد که مردمی بی رحم دارند هرشب ۲۰۰ هزار چه خبره ترجیح می دهم در چادر بخوابم تا هتل دریکی از پارکهای مشهد قبل از کرونا بودیم یارو امده میگه ممنوع است گفتم کجا برم گفت هتل گفتم پولش را ندارم .
آخرین اخبار