سقوط یک شهروند از طبقه دهم ساختمان در خرمشهر

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهر از سقوط یک شهروند از طبقه دهم در این شهرستان و اعزام دوتیم امدادی عملیاتی به محل حادثه خبرداد.

میلاد جعفری مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت:طی تماس شهروندان راس ساعت۱۱:۲۵باسامانه ۱۲۵سازمان آتش نشانی شهرداری خرمشهر مبنی بر سقوط یک شهروند از طبقه دهم به طبقه نهم چاله آسانسور یک ساختمان،دوتیم امدادی عملیاتی از سازمان آتش نشانی خرمشهر به محل اعزام شد.

او افزود:امدادگران سازمان آتش نشانی خرمشهر موفق شدن با عملیات تخصصی نجات ، فردی که سقوط کرده بود را از چاله آسانسور نجات داده و از سقوط به طبقات پایین تر جلوگیری کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهرتصریح کرد:این عملیات بخاطر اینکه فرد در طبقه نهم گیرکرده بود و امکان سقوط به طبقات پایین تر راداشت از حساسیت ویژه ای برخوردار بود به همین جهت سعید خوری زاده مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری خرمشهر شخصا درمحل حضورداشته و بر نحوه عملکرد امدادگران آتش نشانی نظارت داشت.

او گفت:شخص نجات یافته توسط امدادگران آتش نشانی خرمشهر جهت مداوا به عوامل اورژانش خرمشهر تحویل داده شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.