پدر هوشیار جان پسرش را در حمله مار شاه کبرا نجات داد

تعقیب کودک توسط مار شاه کبرا صحنه ای وحشتناک را در یکی از مناطق کشور ویتنام رقم زد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند، مانند ویدئویی که لحظه وحشتناک تعقیب یک کودک توسط مار شاه کبرا را به تصویر می‌کشد.

در این ویدئو مشاهده می‌شود این مار شاه کبرا ۲ متری در حالی که متوجه بازی کردن کودک در حیاط خانه شده به سمت او هجوم می‌برد. این ویدئو که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است چگونگی فرار کودک و حمله مار را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو در حالی که این کودک به همراه پدرش در حیاط خانه حضور دارند دیده می‌شوند.


بیشتر بخوانید


لحظاتی بعد پدر کودک متوجه می‌شود که یک مار شاه کبرا به او و پسرش نزدیک می‌شود. او بلافاصله فرزندش را بغل کرده و با ورود به داخل خانه فرار می‌کنند. این ویدئو نشان می‌دهد مار شاه کبرا خود را به پشت درب ورودی خانه رسانده و تلاش می‌کند تا وارد خانه شود. در انتهای ویدئو، مار خشمگین که از ورود به داخل خانه مایوس شده و دوباره به داخل حیاط باز می‌گردد.

این اتفاق وحشتناک در تاریخ ۱۴ جولای در استان «سوک ترانگ» ویتنام رخ داد. خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از اعضای این خانواده آسیبی وارد نشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار