سرهنگ عظیمی:

روزانه هزار خودرو در زنجان جریمه می‌شوند/وقوع ۲ فقره تصادف منجر به مرگ در زنجان

رئیس پلیس راه استان زنجان ادامه داد: به طور میانگین روزانه هزار خودرو با پلاک غیر بومی در استان زنجان جریمه می شوند.

سرهنگ عظیمی رئیس پلیس راه استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گفت: در حال حاضر وضعیت ترافیکی در اتوبان های زنجان_قزوین و زنجان_تبریز نیمه سنگین گزارش شده است.

 او افزود: در ۴۸ ساعت گذشته ۲ فقره تصادف منجر به مرگ در جاده های استان زنجان رخ داده که مورد اول مربوط به برخورد خودروی سمند به عابر پیاده در شهرستان ماهنشان بوده که عابر پیاده در دم جان باخته است.

سرهنگ عظیمی علت این حادثه را عدم توجه به جلو از سوی راننده سمند اعلام کرد.

او ادامه داد: ساعت ۵ و ۴۵ دقیقه صبح امروز واژگونی یک دستگاه کشنده ولوو در اتوبان زنجان_ تبریز به فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد.

رئیس پلیس راه استان زنجان بااشاره به اینکه بلافاصله پس دریافت خبر واژگونی کشنده ولوو مأموران در محل حادثه حضور یافتند، گفت: در این حادثه راننده خودرو در دم جان باخته و سرنشین مصدوم شده بود که توسط عوامل اورژانس برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ عظیمی علت این حادثه را خستگی و خواب آلودگی راننده ولوو اعلام کرد و از رانندگان خواست تا همواره با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در جاده ها تردد کرده و در صورت خستگی و خواب آلودگی استراحت مقطعی را در برنامه سفر خود لحاظ کنند.

او در خصوص اعمال جریمه های منع تردد در استان زنجان گفت: با توجه به اینکه زنجان در حال حاضر در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد ورود به این شهر ممنوع بوده و ناقضان قانون منع تردد ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

رئیس پلیس راه استان زنجان ادامه داد: به طور میانگین روزانه هزار خودرو با پلاک غیر بومی در استان زنجان جریمه می شوند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.