چاه آب شرب جدید در باغملک وارد مدار شد

فرماندار باغملک از عملیات اجرایی و آماده سازی چاه جدید آب شرب واقع در منطقه چم مسیح این شهرستان خبر داد.

محمد نجاتی پور فرماندارباغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  با اشاره به بازدید از عملیات اجرایی و آماده سازی چاه جدید آب شرب این شهر واقع در منطقه چم مسیح گفت: این چاه که هفتمین حلقه چاه آب شرب این شهر است از سال‌های گذشته حفر شده بود که با تلاش‌های فراوان و پس از تامین منابع مالی لازم به میزان ۱۰ میلیارد ریال اخیرا تجهیز و وارد مدار گردید که با وارد مدار شدن این چاه، بخش قابل توجهی از کمبود آب شرب همشهریان بویژه محلات حاشیه‌ای حل خواهد شد.

او سعه صدر، شکیبایی و همکاری همشهریان ارجمند را ستودنی عنوان کرد و افزود: عاجزانه از مردم تقاضا داریم در مصرف کالا‌ها و خدمات عمومی علی الخصوص برق و آب در این شرایط نامطلوب قناعت و صرفه جویی نمایند.

نجاتی پور اظهار کرد: همه  همکاران در ادارات خدماتی بصورت شبانه روزی و در تمام ایام هفته در تامین آسایش، ترفیه عمومی و خدمات رسانی به شهروندان باغملکی در تلاش هستند.

فرماندار باغملک در پایان از زحمات شبانه روزی رییس و کارکنان زحمتکش اداره آب در تجهیز و آماده سازی وراه اندازی چاه هفتم شهر باغملک و همکاری رییس و کارکنان اداره برق و پیگیری‌های  نماینده مردم در مجلس تقدیر و تشکر نمود.

برچسب ها: چاه آب ، تامین آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.