ادامه بارش تابستانه در آذربایجان غربی

کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: رگبار پراکنده و رعد و برق تا روز یکشنبه در نقاط مختلف استان ادامه می یابد.

مهدی کریمی کارشناس اداره کل هواشناسی استان در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، با پیش بینی وضعیت هوا و دمای استان گفت: در روز جمعه هوای استان همراه با رعد و برق و باران است و روز شنبه در نقاط شمالی احتمال رگبار پراکنده در استان پیش بینی می‌شود و از روز یکشنبه هوای استان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و افزایش تدریجی دما است.

کارشناس اداره کل هواشناسی افزود: در شهر‌های مختلف استان از جمله تکاب، خوی، چالدران،  سلماس، ارومیه، انزل، ماکو و دانشگاه نازلوی ارومیه بارندگی‌هایی در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است که نقده با سه میلیمتر بیشترین بارندگی را داشت.

وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته چالدران با ۱۲ درجه خنک ترین، بوکان با ۳۳ درجه گرمترین شهر استان بود و ارومیه نیز دمایی بین ۱۴ و ۲۸ درجه سانتی گراد بالای صفر داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی افزود: وزش باد ملایم نیز در مناطق مختلف استان وجود داشت که منطقه انزل ارومیه با ۶۵ کیلومتر در ساعت بیشترین سرعت وزش باد را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ ت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.