قتل یک نفر دیگر به دست پلیس آمریکا در لس آنجلس

پلیس لس آنجلس آمریکا یک فرد را که سلاح تقلبی داشت، به ضرب گلوله به قتل رساند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتد پرس، پلیس آمریکا روز پنجشنبه یک مردی را به زعم آنکه سلاح دارد، به ضرب گلوله کشت.

افسران پلیس لس آنجلس آمریکا پس از دریافت گزارشی مبنی بر آنکه یک مرد در حال قدم زدن با یک تفنگ دستی در «پیاده روی مشاهیر هالیوود» است، در صحنه حاضر شدند. دست کم یکی از حاضران در صحنه به پلیس گزارش داده بود که شخصی را دیده که با سلاح به فردی اشاره کرده است. افسران پلیس آمریکا پس از آن در صحنه حضور یافتند تا فرد مظنون را پیدا کنند و در همین اثنا دست کم یکی از افسران پلیس به سوی این مرد شلیک کرد.

طبق گزارشها، این تیراندازی در نزدیکی بخش مشهور بلوار هالیوود و خیابان هایلند و در نزدیکی «سالن تئاتر دالبی» جایی که جوایز اسکار در آنجا داده می‌شود، به وقوع پیوست.

این تیر اندازی در حالی صورت گرفته که مشخص شد فردی که به ظاهر حامل سلاح بوده، ماکت تفنگ دستی داشته و سلاح وی واقعی نبوده است.

پلیس آمریکا توضیح نداده چه اتفاقی سبب این تیراندازی شده است و آیا هیچ گونه تلاشی برای کاهش تنش در صحنه حادثه پیش از تیراندازی صورت گرفته یا نه. همچنین سلاح تقلبی نیز در سر صحنه حادثه کشف شد.

کارآگاه «Meghan Aguilar» سخنگوی پلیس لس آنچلس آمریکا در سخنانی در توضیح این حادثه خطاب به خبرنگاران در سر صحنه حادثه گفت: من باید فقط بگویم که آن دقیقا به مانند یک تفنگ بود.

او در ادامه گفت: دقیقا آنچه که فرد مظنون با آن سلاح دستی انجام داد، افسران پلیس را به این تصمیم واداشت که به او تیراندازی کنند.

یکی از شاهدان حادثه به نشریه لس آنجلس تایمز گفت: (پس از این تیراندازی) مردم شروع به دویدن کردند و کودکانی بودند که شروع به گریه کردند و مادرانی در صحنه بودند که در تلاش بودند تا از آنجا خارج شوند؛ همچنانکنه گردشگران نیز سردرگم شده بودند.
هنوز مشخص نیست چند نفر از افسران پلیس به سوی این مرد کشته شده، شلیک کرده اند. طبق اعلام آسوشیتد پرس، کارآگاهان آمریکایی در حال مصاحبه با شاهدان این تیراندازی علاوه بر افرادی هستند که گفته می‌شود از سوی فرد به قتل رسیده، پیش از حضور پلیس، هدف حمله قرار گرفته اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار