نکونام: دیدار با سپاهان را باید در ۹۰ دقیقه به اتمام می‌رساندیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره پیروزی تیم خود مقابل سپاهان اصفهان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره پیروزی تیم خود مقابل سپاهان اصفهان در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار کرد: ما یک دیدار دیگر در لیگ برتر با سپاهان انجام دادیم که بازی خوبی بود و اگر کمی در آن مسابقه دقت می‌کردیم، می‌توانستیم در آن مسابقه نیز برنده باشیم.

سرمربی فولاد تاکید کرد: در بازی حذفی موقعیت‌هایی را از دست دادیم که باید به گل تبدیل می‌شدند و لیاقتمان خیلی بیشتر از این بود. باید این بازی را در ۹۰ دقیقه می‌بردیم. هر ۲ تیم یکدیگر را خوب آنالیز کرده بودند و خوشحالم که توانستیم تیم پر قدرت و پر مهره سپاهان را که یک تیم در زمین داشتند و یک تیم روی نیمکت، شکست دهیم.

نکونام ادامه داد: به سپاهان بابت داشتن چنین تیمی تبریک می‌گویم. ما هم تمام تلاشمان را انجام دادیم و اگر ۱۱ نفره بودیم می‌توانستیم در شرایط بازی آن‌ها را شکست دهیم؛ اما متاسفانه داور کمی سخت گیری و بازیکن ما را اخراج کرد. بعد از آن صحنه تمرکز ما از دست رفت و گل خوردیم و شرایط برای تیم ما بسیار سخت شد. در نیمه دوم به بازی برگشتیم  اما همه این اتفاقات باعث شد به ضربات پنالتی برسیم.

نکونام افزود: بردن سپاهان واقعا سخت است. بازی آن‌ها مقابل پرسپولیس، استقلال و تراکتور را تماشا کنید که همگی این تیم‌ها را اذیت کرد، اما ما در یک بازی تاکتیکی مزد برتری خود را گرفتیم. به بازیکنان و هواداران تیمم تبریک می‌گویم. از روز اولی که به این جا آمدم، حمایتمان کردند و امیدوارم فصل را برای فولاد خوب تمام کنم. قول می‌دهم تلاش ما برای بهترین عملکرد و آرزوی قلبی ام این است که فولاد همیشه سربلند باشد.

سرمربی فولاد ادامه داد: در این تیم تجربیات خوبی کسب کردم و دوستان خوبی در اهواز پیدا کردم. بازیکنانی در اختیار داشتم که مردانه می‌جنگند و زحمت می‌کشند. آن‌ها برای لباسی که بر تن دارند خیلی تلاش می‌کنند.

نکونام درباره قهرمانی احتمالی در جام حذفی گفت: ما با سخت کوشی توانستیم به جمع ۴ تیم حذفی برسیم. هرچند اگر سپاهان صعود می‌کرد آن‌ها مدعی قهرمانی بودند. ما کار بزرگی کردیم که آن‌ها را شکست دادیم و فکرمان به بازی بعد است. سعی می‌کنیم بازی به بازی جلو برویم. همه برنامه ما تمرین برای مسابقه بعد است تا از آن رقابت موفق بیرون بیاییم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار