معلمان کرجی ۷۰۰ میلیون به زلزله زدگان سی سخت کمک کردند

مسئول بسیج فرهنگیان البرز گفت: معلمان آموزش و پرورش ناحیه سه کرج ۷۰۰ میلیون ریال به فرهنگیان منطقه زلزله زده سی سخت استان کهگیلویه و بویر احمد کمک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مجتبی آمرکاشی، مسئول بسیج فرهنگیان البرز با اشاره به این که کمک جمع آوری شده به حساب گروه جهادی سازمان بسیج فرهنگیان کهگیلویه و بویر احمد واریزشد گفت: معلمان به صحنه آمدند تا بار دیگر درکمک رسانی و امداد به هموطنان نیازمند سهمی داشته باشند و به مردم یادآوری کنند که همه باید درشرایط سخت به هم کمک کنیم.

مسئول بسیج فرهنگیان البرز افزود: کمک اهدایی معلمان آموزش و پرورش ناحیه سه کرج در راستای ساخت و بازسازی دو منزل فرهنگیان آسیب دیده در زلزله سی سخت هزینه می شود.

آمرکاشی گفت: تداوم کمک های مومنانه فرهنگیان می تواند نقش موثری در رفع مشکلات خانواده های آسیب دیده از زلزله سی سخت داشته باشد.

مسئول بسیج فرهنگیان البرز با بیان این که مردم سی سخت در شهرستان دنا دراستان کهکیلویه و بویر احمد بهمن ماه سال گذشته خسارت سنگینی به علت وقوع زلزله دیدند، افزود: برای کمک به مردم سی سخت همچنان نیاز به همدلی و همراهی فرهنگیان استان البرز داریم.

او گفت: از زمان آغاز طرح پویش لبخند تا کنون شاهد همراهی فرهنگیان البرزهستیم.

مسئول بسیج فرهنگیان البرز افزود: معلمان درجامعه نقش الگویی دارند و همیشه در شرایط سخت جامعه حضوری فعال دارند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.