جنبش الاحرار: اقدام ننگین امارات اذعان به سقوط سیاسی است

جنبش الاحرار فلسطین تاکید کرد اقدام ننگین امارات در افتتاح سفارت تل آویو، خدمت به رژیم صهیونیستی و اذعان به سقوط سیاسی و اخلاقی ابوظبی است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی الاقصی در کانال تلگرامی خود بیانیه جنبش الاحرار فلسطین را منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است: افتتاح سفارت امارات در قلب رژیم صهیونیستی، اذعان به سقوط سیاسی، ملی و اخلاقی و خنجر خیانت بر پهلوی ملت ما و فداکاری هایش و همچنین به مثابه خدمت به رژیم صهیونیستی برای سفید کردن روی سیاه این رژیم است که دستش به خون کودکان، زنان و مردان فلسطین آلوده است.

این جنبش افزود: این اقدام پلید مؤید سقوط امارات و عادی سازی روابط این نظام با رژیم صهیونیستی است که ممنوع و از هر نظر اقدامی جنایتکارانه است، آن هم در حالی که این رژیم به جنایات خود علیه ملت، سرزمین ما و مسجد الاقصی ادامه می‌دهد.

جنبش الاحرار فلسطین تاکید کرد که قطعا امارات موفق نخواهد شد پایه‌های رژیم صهیونیستی را تثبیت کند و تاریخ، ننگ این نظام نگون بخت و خیانت آن به فلسطین و ملتش را در صفحات سیاهش ثبت خواهد کرد.

امارات امروز چهارشنبه و پس از اعلام عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در سال گذشته، اجازه داد سفارت تل آویو در امارات رسما افتتاح شود.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار