حمله مرگبار کوسه به گردشگر مست

گردشگر برزیلی که تحت تاثیر مصرف مشروبات الکلی وارد دریا شده بود با حمله مرگبار کوسه مواجه شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک مرد ۵۱ ساله برزیلی بر اثر حمله مرگبار کوسه جانش را از دست داد. «مارسلو روچا سانتوس» در حالی که به علت مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی نبود در یکی از سواحل این کشور مورد حمله کوسه قرار گرفت. این حادثه در ساعت ۲ بعدازظهر روز شنبه و هنگامی رخ داد که قربانی به همراه دوستش در ساحل «پیداده» در شهر جابوتائو دوس گئراراپس حضور داشتند.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی قربانی پس از وارد شدن به آب دریا با حمله یک کوسه مواجه شد. «ادریانو گومز، دوست قربانی که شاهد ماجرا بود به رسانه‌ها گفت در آن لحظه هوا ابری و دریا در حال طوفانی شدن بود؛ وضعیتی که مناسب فعالیت کوسه‌ها است. گومز در این باره گفت: «این دوستم بود که در مقابل چشمانم مورد حمله قرار گرفته بود. او دچار جراحت شدید شده بود و خون او آب دریا را سرخ کرده بود.»


بیشتر بخوانید


پس از این حادثه سانتوس به ساحل دریا منتقل شد. در یک دست و پای او جراحت شدید ایجاد شده و شکافته شده بود. سانتوس که دارای علائم حیات نبود بلافاصله به بیمارستان منتقل شد، اما پزشکان مرگ وی را اعلام کردند.

حمله مرگبا

گفتنی است؛ سانتوس در حالی در این ساحل جان خود را از دست داد که پیشتر دست کم ۱۲ مورد حمله کوسه به گردشگران در این ساحل به ثبت رسیده است.

گردشگر مست

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.