ضرب و شتم تکنسین اورژانس شیراز /خسارت به آمبولانس امدادرسانی

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس از ضرب و شتم تکنسین‌های اورژانس شیراز از سوی سه فرد ناشناس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد جواد مرادیان رئیس اورژانس استان فارس اظهار کرد: ساعت ۲:۴۰ دقیقه بامداد امروز پیرو تصادف (موتور-ماشین) در کمربندی کوزه گری (تقاطع کوزه گری و سه‌راه دارالرحمه) و اعلام دو مصدوم بیهوش به مرکز ١١۵ اورژانس، بلافاصله پس از آن تکنسین‌های اورژانس با دو دستگاه آمبولانس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: متاسفانه با رسیدن آمبولانس به محل حادثه، ناگهان تکنسین‌ها مورد حمله سه فرد ناشناس قرار گرفتند و به آمبولانس اورژانس نیز خسارت جدی وارد شد.

مرادیان اظهار داشت: با هماهنگی نیروی انتظامی و حراست بیمارستان شهید بهشتی مصدومان به بیمارستان شهید بهشتی انتقال داده شدند.

او با اشاره به اینکه افراد ناشناس با این حمله صدمات زیادی به شیشه‌های اطراف و بدنه آمبولانس وارد کردند، ادامه داد: مراتب پس از رسیدن پلیس صورت جلسه شد و موضوع برای برخورد قانونی و اطلاع به مقامات قضایی، در حال پیگیری است.

رئیس اورژانس استان فارس با بیان اینکه تکنسین اورژانس از ناحیه زانو و شانه مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفت، گفت: تکنسین‌های اورژانس پس از اقدامات درمانی از بیمارستان ترخیص شدند و اداره حقوقی اورژانس پیگیر شکایت از مهاجمان ناشناس است.

مرادیان یادآور شد که زمان رسیدن آمبولانس به محل حادثه ساعت ۲:۴۷ دقیقه بوده است و این دسته حوادث باعث اختلال در امر حیاتی امدادی رسانی و تاخیر در مأموریت‌های بعدی می شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار