پیوند نوعروس‌ها و داماد‌های کرمانی به سبک رضوی+عکس

به مناسبت پیوند آسمانی حضرت زهرا (س) و حضرت علی (ع) نوعروس‌ها و داماد‌های کرمانی به سبک رضوی باحضور خادمیاران رضوی رخت بخت به تن کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، خادمیاران رضوی با حضور در مراسم عقد زوج‌های جوان کرمانی و در جوار مزار شهدای گمنام  شهر کرمان، عطر حریم رضوی را در ابتدای زندگی مشترک برای آن‌ها به ارمغان آوردند.

حجت الاسلام سعید دهقان که به عنوان سخنران دعوت شده بود، در این مراسم به تبیین زندگی به سبک قرآن و اهل بیت (ع) پرداخت و اظهار کرد: مسلمان باید در تمام شئون زندگی از جمله ازدواج، تربیت فرزند و همسرداری به اهل بیت (ع) و کتاب خدا مراجعه کنند.

او گفت: تشکیل خانواده در نگاه خداوند به معنای بهره مندی از چشمه جوشان مودت، مهر و محبت زن و شوهر نسبت به یکدیگر است که سرمنشأ این چشمه جوشان، اقیانوس بی ساحل مهر الهی است.

جت الاسلام دهقان در ادامه طراوت و شیرینی زندگی را محصول مهارت‌ها و رعایت‌های زن و شوهر ذکر کرد و بیان داشت: زندگی مشترکی که با میثاق مقدس ازدواج آغاز می‌شود، یکی از با ارزش‌ترین نعمت‌های الهی برای انسان است که زن و مرد باید با مهارت‌های زندگی پایه‌های زندگی مشترک خود را محکم‌تر کنند.

سجاد مهدی زاده، مسئول برگزاری مراسم در حاشیه این جشن آسمانی اظهار داشت: اولین روز ماه ذی الحجه، روز خوش یمن و مبارکی است که به مناسبت تقارن با تاریخ پیوند آسمانی بانو فاطمه زهرا (س) و مولا امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) به نام روز «ازدواج» نامگذاری شده و این مراسم نیز در راستای فرهنگ سازی ازدواج آسان به همت هیأت امنای مسجد جوادالائمه(ع) شهر کرمان برگزار شد.

در پایان این مراسم معنوی، خادمیاران رضوی ضمن خواندن مولودی، هدیه‌ای امام رضایی را به رسم یادبود به همراه تبرکی امام هشتم (ع) به این زوج‌های جوان تقدیم کرده و برایشان زندگی توام با خوشبختی و عاقبت به خیری در زیر سایه پرچم رضوی آرزو کردند.

پیوند نوعروس‌ها و داماد‌های کرمانی به سبک رضوی

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار