کشفی که راز تکامل هشت پا‌ها را برای انسان فاش کرد + فیلم

به تازگی، دانشمندان با ساخت یک فسیل صدف مارپیچی، راز تکامل هشت پا را کشف کردند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی، دانشمندان با ساخت یک فسیل صدف مارپیچی به وسیله یک پرینتر سه بعدی، راز تکامل هشت پا را کشف کردند.
پس از قرار گرفتن حیوان و صدف در کنار هم، هشت‌پا به داخل صدف رفت، تا در آن‌جا لانه کند.
هشت‌پا‌ها در دوران تکامل، برای حرکت سریع‌تر از این صدف‌ها خارج شدند.

رضا
۱۲:۳۵ ۲۳ تير ۱۴۰۰
من واقعا نمیدونم شما چطور به این نمایش مضحک میگید یه کار علمی. نظریه تکامل خیلی وقته برا اتفاقات درون سلول و نحوه تشکیل DNA پاسخی نداره و ورورد و مشاهده درون سلول و اتفاقاتی که درون سلول میوفته هیچ پاسخی نداره. چون یکسری اتفاقات مثل تشکیل DNA مثل این هست که خالقی اون رو برنامه نویسی کرده و هیچ توضیحی برای اینکه خودش خودبخود تکامل پیدا کرده نیست. وقتی میگیم یکچیز خودش تکامل پیدا کرده یعنی خدایی که خلق کرده عملا نه تنها نیاز نیست حتی میتونیم بگیم میتونه وجود نداشته باشه. حالا زمانی هست که مطرح کنندگان نظریه داروین یا همون نظریه تکامل چون توضیحی برای کشفیات جدید با نظریه تکامل ندارن این نظریه رو مطرح میکنن که یک هوش برتر یا فرازمینی بوده که حیاط رو به شکل امروزی اون بوجود آورده. برای همین شما میبینید که فیلم ها و گزارشات از فرازمینی ها و موجودات عجیب زیاد شده . حتی ناسا گزارش میده، فیلم های زیادی در این رابطه ساخته میشه. پس خواهشا کمی جامع تر به موضوعات نگاه کنید تا در زمین اونا بازی نکنید. طراحان نظریه داروین یا تکامل همون طراحان وجود موجودات با هوش برتر هستن و من یک پله جلوتر رو به شما بگم. تا چند سال آینده همین جنیان که در اطراف ما زندگی میکنن رو بعنوان خالق معرفی خواهند کرد...جن هم از خلایق خداست. موفق باشید.
۱۰:۵۹ ۲۳ تير ۱۴۰۰